رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خودم میرم

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ب.ظ

‏یه عطسه کردم


سریع رفتم قرص خوردم


سوپ درست کردم


آب نمک قرقره کردم


وقتی داشتم آب ‌جوش میخوردم


 ویروس اومد بیرون گفت: 



"باشه...


 آروم وحشى!!


خودکشی نکن،خودم میرم!






نظرات  (۱۹)

خخخخخخخخخ
پاسخ:
:))
  • مداد رنگی
  • :-) 
    پاسخ:
    :)
  • سرباز صفر
  • سلام دوست من
    در بحث عجیب امروز شرکت کنید
    ترور منتقد برجام، مهدی محمدی ؛ نظر شما چیست؟
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1406
    http://sarbaz0.blog.ir
    منتظر حضور شما هستیم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام:)
    عجب ویروسی بافهمی بوده :)))
    پاسخ:
    :)) همینو بگو 
    خخخخخخ خیلی باحال بود
    پاسخ:
    :)) باحال می خونی 
  • مهدی بابامحمودی
  • عالی بود
    پاسخ:
    ممنون از حضورسبزتون
    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • همه ویروسا ایقد خوش قلب نیستند والا!! خخخخخخ

    سلامت باشین
    پاسخ:
    آره والا :))

    ممنون زنده باشین 
  • سیّد محمّد جعاوله
  • چرا وحشی
    توهین نکنید به خودتون 
    پاسخ:
    من همچی جسارتی به خودم نمیکنم که :)
    قبلا شنیده بودم
    ولی جمله بندیت جدید بود

    عکسه بهش نمیخورد
    تشکر فراوان
    پاسخ:
    من اصلا به جمله بندیش دس نزدم همینطوری گذاشتمش فقط منبعشو نداشتم که بذارم  نوشته های من سمت چپ بخش خودمونیه 

    عکسو فکر میکردم بخوره بهش ولی چون شما میگی نمیخوره نظرتون محترمه و حذفش میکنم

    ممنون از توجهتون 
    چه ویروس متمدنی

    باید باهاش مذاکره میکردی به جاای این کارا :)
    پاسخ:
     تا حالا فکر مذاکره با یه ویروس به ذهنم خطور نکرده بود :)


    خخخخخ
    پاسخ:
    :))
    خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
    نتیجه ی اخلاقی :
    ویروسام به فکر آدما هستن ولی ما به فکر همدیگه نیستیم

    پاسخ:
    بعله :)
  • علی رحمانی پور
  • خیلی قشنگ بود
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون 
    خخخ عجب
    پاسخ:
    پنج تا انگشت میشه یه وجب :)
    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
    امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشید....
    پاسخ:
    ممنون همچنین 

    امیدوارم حالتون خوب باشه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی