رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دل نمی بندم

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ق.ظ

 

افلاطون را گفتند :چراهرگز غمگین نمی شوی؟

 

گفت:دل بر آنچه نمی ماند نمی بندم 

 

heartheart
heart

نظرات  (۳۵)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • چه جالب
    پاسخ:
    متشکرم بابت حضورتون
    خیلی قشنگ و پر معنی :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون  از توجهتون:)
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • عصن این حرفو قبول ندارم -_-
    پاسخ:
    خب به نفعته که قبول کنی :)
  • علیرضا امیدیان نسب
  • زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
    عجب جمله ای...
    پاسخ:
    بله

    ممنون که خوندین:)
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • احسنت .... لایک .... عالی .... بیست

    خیلی خوشم اومد :)))))))))))))))
    پاسخ:
    خوشحالم :)

    ممنون از نگاهتون
  • علی رضا عظیمی راد
  • بسیار زیبا
    پاسخ:
    خیلی ممنون 
    لایک.
    پاسخ:
    ممنون
    لایک
    پاسخ:
    تشکر:)
    خیلی حرف قشنگی بود ولی متاسفانه من یکی نمیتونم اینجوری باشم :(
    پاسخ:
    آره  خیلی قشنگه وقتی عملی بشه قشنگترِ

     فقط شما یکی اینطوری نیستین :)
    50000میگیرم راه حلشو میگم :دی
    پاسخ:
    ما از این پولا نداریم بدیم :)

    راه حلش باشه واسه خودتون :)
    احسنت ... منم به این نتیجه رسیدم دیدم خیلی بهتره این راه  ...

    پاسخ:
    آفرین به شما :)
  • مسافر هستم
  • راست گفته
    پاسخ:
    ممنون که خوندین
    مگه یستنیه ؟
    پاسخ:
    نه:)
    لایک
    پاسخ:
    تشکر
    چ زیباگفت
    پاسخ:
    بله:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • دل بر آنچه نمی ماند نمی بندم 

    محشر:)
    پاسخ:
    ممنون که خوندین :)
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • نمیشه عاخه -_-
    پاسخ:
    وقتی میگی نمیشه خب  نمیشه دیگه

    بازم به نفعته که بگی میشه که بشه :)
  • دخترمهتاب ...
  • بخاطر همین حرفاش بوده ک شده استاد فلسفه

    عالیه

    پاسخ:
    بله

    ممنون از  نگاه و حضور گرمتون
    ایول افلاطون
    پاسخ:
    بله  ای والله دارن
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • ینی دلیلش فقط همینه؟؟!!
    پاسخ:


    امام صادق (ع) فرمودند: هرکس دلبستگی به دنیا پیدا کند دلش سه خصلت پیدا خواهد کرد، اندوهی که به او سودی نمی‏رساند و آرزوئی که به آن نخواهد رسید و امیدی که به‌دست نخواهد آورد


    متاسفانه ما دلبسته دنیا شدیم  
    زیبا بود واقعآ ....
    تشکر ....
    پاسخ:
    تشکر از حضور گرمتون
  • سرباز شیعه
  • افرین +++
    پاسخ:
    ممنون 
    قبول کنید بعضی وقتا نمیشه :(

    پاسخ:
    آره قبول دارم بعضی وقتا میخوای بشه اما  نمیشه :)
  • مجله ویترینو
  • جالب بود استفاده کریدم این جهان هم گذراست نیاید دل بند
    پاسخ:
     بله ممنون و متشکرم
  • مداد رنگی
  • :-) 
    ان شالله شماهم تجربه کنید.
    پاسخ:
    :)  ان شاءالله  :)
  • ( ک) شباهنگ
  •  بله کاملا درسته 
    دل نبستن به مظاهر دنیا و چیزهای ناپایدار 
    بهترین راه خوشحالی و خوشبختی است 
    پاسخ:
    ممنون از حضور همیشه سبزتون بزرگوار
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • 👌👌👌
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون :)

  • ژله پرتقالی
  • سلام
    مشالا چقد دنبال کننده
    راز محبوبیت شما چیست ؟:)
    من هنو وبلاگم تکمیل نشده وگرنه میافتادم دنبالتون خخخ
    به نظر شما خانومین درسته ؟
    پاسخ:
    علیک سلام :)

    چه اسم بامزه ایی "ژله پرتغالی"

    محبوبیت؟شما اینطور فکر می کنید 

    ان شاءالله تکمیل بشه :)

  • ژله پرتقالی
  • خیلی ممنون
    ولی درستش اینه ژله پرتقالی
    ببخشیدا :)))
    بله من تو وبلاگای دیگه هم رفتم اینجا هم دنبال کننده هاش زیادن هم کسایی که نظر میدن
    خلاصه خدا شانس بده خخخ
    البته الآن فک میکنم آقایین همش بین دو تا گزینه شک دارم خخخ
    ولی خب دوس ندارین نگین
    پاسخ:
     بله درستش اینه ولی اینجوری بامزه ترِ :)

    دنبال کننده های خوبی دارم  

    بله خدا شانس داده 

    حسود هرگز نیاسود :)

    من هیچی ازتون نمیدونم چطور توقع دارین هر چی پرسیدین جواب بدم ...
  • ژله پرتقالی
  • پناه بر خدا
    حالا مگه میخوام ترورتون کنم ؟ خخخخ
    بعدم اینکه خانومین یا آقا مگه خیلی شخصیه ؟!!!
    آخه رفیقو بزرگوارو اینا به آقا میخوره قلبو چیزای دیگه به خانوم
    اصن مهم نیس فقط لطفا بنده رو تحویل پلیس فتا ندین خخخخ
    پاسخ:
    :) حالا اون ژله پرتقالی به خانوم میخوره یاآقا؟؟؟؟
  • ژله پرتقالی
  • به جفتش میخوره ولی عکس کنارش مشخص میکنه دیگه
    ولی حرفای ژ و پ و... یه ملایمتی رو تو ذهن ایجاد میکنه که بعید بدونم به آقایون بخوره :))
    پاسخ:
    :) عکس منم یه گل آبیه به نظرتون به چی میخوره ؟؟
  • ژله پرتقالی
  • عکسی که من گذاشتم یه دختره به طور واضح و روشن مشخص می کنه که من دخترم
    ولی عکس شما مثه همون رفیقو قلب و اینا مشخص نمی کنه
    حالا اصن من سوالمو پس بگیرم خوبه ؟ :)
    الکی نمیگن کسی که کمتر حرف میزنه بیشتر فکر میکنه میشینین فکر میکنین سوالات فلسفی به مردم تحویل میدین؟ :)
    ولی الآن تقریبا مطمئنم شما آقایین
    پاسخ:
    آره خیلی خوبه :)

    اینم حرفیه :)  منم مث بقیه که یه چیزایی تحویل میدن دوس دارم از اینا تحویل بدم مشکلی هست ؟؟


    مث اینکه شما جنسیت بیشتر برات مهمه تا نوشته ها درسته؟؟



  • ژله پرتقالی

  • یه کنجکاوی ساده بود که الکی کش دار شد
    مشالا شمام نانچیکو به دست منتظرین
    پاسخ:
    موافقم :)

    پس نتیجه می گیریم: اگه همون اول هیچی نمیگفتم و ساکت بودم اینقد کشدار نمیشد 

    اونی که گفتین  چیه :خوردنیه :)
  • ژله پرتقالی
  • نه ، یه جور سلاح سرده
    پاسخ:
    آهان :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی