رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به نام خدا

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۰۳ ب.ظ


ای که با نامت جهان آغاز شد    دفتر ما هم به نامت باز شد




نظرات  (۲۷)

  • حصار آسمان
  • مدتی نبودید
     سلام
    پاسخ:
    سلام علیکم

    نبودم اما گاهی که سر میزنم مطالب خوب شما رو دنبال میکنم 

    موفق باشید:)




  • محسن رحمانی
  • سلام بر رفیق خاموش کم پیدا .:دی 
    پاسخ:
    سلام

    همین رفیق خاموش کم پیدا تمام مطالب وبتونو تا الان خونده  :)
    از سربازی رفتنتون گرفته تا عاشق شدنتون:)

    زنده باشید
  • محسن رحمانی
  • :)
    رمز اون پست رو از کجا پیدا کردید؟
    پاسخ:
    رمزو نداشتم

    عنوان خیلی تابلو بود:)
  • مسافر هستم
  • سلام بر رفیق خاموش من آمده ام بعد زمان زیادی
    خوشحال میشم خدمت برسید
    پاسخ:
    سلام مسافر 

    خیلی خوش اومدین

    حتما:)
    خوش اومدین
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
  • محمد هستم
  • سلام 
    یه مسابقه وبلاگ نویسی راه انداختیم و خوشحال میشیم شما هم شرکت کنین :)
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از حضور سبز و دعوتتون حتما در مورد این مسابقه فکر می کنم :)
    سلام
    وبلاگتون جالب بود ممنون
    امیدوارم که موفق باشید
    رصدخبر
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از حضورتون
  • محمدرضا افشاری
  • http://asantahvieh.blog.ir/
    با عرض سلام وادب
    من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
    ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
    درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
    سپاس و دورد بیکران
    ممنون
    پاسخ:
    مجددا سلام و سپاس از حضورتون :)
  • محمدرضا افشاری
  • http://asantahvieh.blog.ir/
    با عرض سلام وادب
    من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
    ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
    درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
    سپاس و دورد بیکران
    ممنون
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون از شما :)
    سلام
    شعرش جالبی بود
    موفق باشی
    ای که با نامت جهان آغاز شد    دفتر ما هم به نامت باز شد

    رفیق خاموشrafighekhamoush.blog.ir
    پاسخ:
    سلام

    سپاس:)

    سلامت باشین
  • دانلود فیلم ساعت ۵ عصر
  • عالی بود سایتتون
    پاسخ:
    سپاس:)
  • ❄️Ice girl❄️
  • خوش اومدید :)
    پاسخ:
    مرسی:)

    شما بیشتر خوش اومدی:)
    احسنت
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • سلام وبلاگ شما دنبال شد
    پاسخ:
    سلام:خیلی خوش  اومدین
  • مالک ذهن خط خطی
  • دنبال شدید؛ به وبلاگ ما هم سر بزنید...
    پاسخ:
    اگه دنبال کردید پس چرا نمی بینمتون:)


  • مالک ذهن خط خطی
  • شرمنده یه اشتباه کوچولو بود.
    پاسخ:
    اشکال نداره
    دشمنتون شرمنده
  • سرباز صفر درجه
  • سلام خیلی وقته که من دنبالتون می کنم و از مطالب خوبتون تشکر می کنم لطفا شما هم مارا دنبال کنید.
    پاسخ:
    سلام 

    چشم:)
  • بازیچه http://baziche.blog.ir
  • یا حق
    پاسخ:
    حق نگهدارتون
  • جعفر سلیمی
  • سلام 
    وبلاگ خوبی دارید
     اگه وقت کردید به ما هم سری بزنید
    پاسخ:
    سلام:ممنون لطف دارید

    حتما:)

    موفق باشید

    عالی بود
    _____________________________________
    آپدیت نود 32 | لایسنس نود 32 | یوزر پسورد نود 32

    مرسی عالی بود

  • تبلیغات رایگان
  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

    از این دو وبلاگ لطفا دیدن کنید

    http://ras64.blog.ir/

    http://emametarid.blog.ir/

  • طراحی بنر تلگرام
  • سلام

    ممنون از وبلاگ خوبتون

    عالییییییییییییییییییییییی

    وبلاگتون حرف نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی