رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فقط به خاطر اینکه ضایع نشی

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۷ ب.ظ



 آقا طاها یک مسابقه گذاشته به نام بزنوشتهای ناطاهاعیانه


   

و از ما خواسته شرکت کنیم  تا ضایع نشه:)



ماهم که مهربوووووون دلسوووووز فداکااااااار بچه ضایع نکن   و اینا  :)



همه کارو زندگی رو گذاشتیم کنار دست به کیبورد شدیم


 و   گفتیم ی چی بنویسیم دلشو شاد کنیم



 بلکه بچه ذوق مرگ شه و از خوشی استعدادهای کشف نشدش کشف بشه :)


 البته نباید ذوق مرگش کنما  باید  ی جوری بنویسم که حالش بد شه خیلی بد  




 به جای اینکه حالشو بد کنم  ترجیح میدم از تخصصش بگم 


 خب حالا این آقا طاها  کیه؟


 ایشون  متخصص دربزنویسی و همونطور که شواهد نشون میدِ متخصص


 در مسخره بازی هم  هست 


 و با همین اَچَرات و اَپَرات نویسی تونست محبوب قلوب بیانی ها بشه 


 کسی چه میدونه شاید در آینده ای نه چندان دور با همین  اَچَرات و  اَپَرات 


 محبوب قلوب غیر بیانی ها و کرات و سیارات مختلف  هم بشه


 

  


 و در پایان باید بگم  بزنویس اعظم  :) 


جناب طاها میرویسی  برات آرزوی موفقیت دارم :)



  برای منِ خاموش این پست خیلی طولانی بود:)


 برم که دیگه خیلی خستم شد 







نظرات  (۲۵)

خیلی خوب بود :))))))
خیلی خندیدم
پاسخ:
 خوشحالم که خنده رو لباتون نشوندم :))))
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من هم خسته شدم
    جالب بود

    آقا طاها دمت گرم
    ممنون
    پاسخ:
      خداقوت 


    ممنون از نگاهتون 
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • باحال بود :)))
    پاسخ:
     مرسی  :)))
  • مسافر هستم
  • خخخخخخخ
    شما هم بزنویس شدید!
    پاسخ:
     :)))

    کمال همنشین در من اثر کرد و گر نه من همان ...


    خخخخخخ
    پاسخ:
    :)))))
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • طاها میرویسی
  • خخخ
    باحال بود :))))))
    پاسخ:
     خوشتان آمد استاد :)

    بسی خرسندم :)
  • دنیاى ویران...
  • آدم  یاد بزبز قندی دوران طفولیتش میوفته  D:
    پاسخ:
     خوبِ پس خاطرات دوران طفولیت زنده شد :)
    خخخخ
    موفق باشی
    پاسخ:

    ممنون سلامت باشین :))
    خخخخهخ
    بیچاره اون اقااا
    پاسخ:
      نه بیچاره که نیست با چاره س :)))


    آقا طاها میرویسی تو کامنتا هست خواستین  وبشو هم ببینین :)
  • توحید عالی نژاد
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))))
  • نشسته خنده
  • تحصیلتون رو در رشته کارشناسی بز نویسی تبریک میگم 
    انشاءالله کارشناسی ارشد
    پاسخ:

    قصد ادامه تحصیل تو این رشته رو ندارم :)
  • ....مسعود ....
  • ممنون از شما
    پاسخ:
    :) سپاس از شما 
    بسیار خوب و عالی بوووود :))
    طاها من تا یکشنبه بیچارت میکنم ^_^
    پاسخ:
    مررررررسی شما خوب و عالی خوندینک)


    خودش خواسته دیگه بیچاره ش کنین:))
  • (ک) (شباهنگ)
  • جالب بود جناب طاها ..
    ممنون..
    پاسخ:
    :)  ممنون از حضور سبزتون بزرگوار
  • خدای جذابیت
  • خیلی خوب بود.......

    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • علی محمدرضایی
  • توکه الان بیشتر ضایع ش کردی
    پاسخ:
     خودش خواسته اینجوری باشه 

    تازه من  مراعات کردم شده این :)
    (:
    پاسخ:
    :)
    جالب بود
    مثه همیشه:)
    پاسخ:
    خیلی ممنون لطف داری  مث همیشه :)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخخ عالییییییی بود:)
    پاسخ:
    مررررررررررسی  :))

     خیلی خیلی مرررررررسی :)
    خخخخ
    پاسخ:
    :)))

    :)
    پاسخ:
    :))
  • دنیا تتلیتی
  • خخخخخ
    پاسخ:
    :)))
     ..بی نظیرترین بزنوشته تاریخ واقعا حال کردم ..
    پاسخ:
      با این تعریفتون نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت:)(

    ممنون خوشحالم :))
     ..بی نظیرترین بزنوشته تاریخ واقعا حال کردم ..
    پاسخ:
    چه جالب ...

    مگه تو تاریخ کسی بزنوشته می نوشته:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی