رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آقامون :)

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۳۹ ب.ظ

نظرات  (۲۵)

  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • :)
    *~*
    پاسخ:
    من فقط دو نقطه پرانتز بازو فهمیدم :)

    اون شکلک پایینی چه قیافه ایی  دیگه خخخ
    خداپای هم پیرشون کنه ایشاالله
    پاسخ:
    ان شاءالله :)
    به سایت ما هم سر بزنید(:
    کانال فقط خدا در تلگرام(:
    http://telegram.me/onlllygod
    پاسخ:
     حتما به سایتتون سر میزنم :)

    موفق باشین
  • ژله پرتقالی
  • :)
    پاسخ:
    :))
    شامل جیگر هم میتونه باشه هاا
    پاسخ:
    خب آره می تونه اما من خودم قلبمو می پسندم  :)
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • خخخخخخ
    پاسخ:
    :))

    خخخخ

    پاسخ:
    :))
    :))))
    پاسخ:
    :))
  • سیّد محمّد جعاوله
  • بدک نبود
    پاسخ:
     خخخ ممنون :)
  • ✿✿سرباز شیعه✿✿
  • اوووووووووف

    ایول ...دمتون حیدری
    پاسخ:
    ممنوونم :)
    وای خدا :))))
    پاسخ:
    :))
    ((: یه چیز میخوام بگم ولی نمیگم (: گفتم بگم که یه چیز میخواستم بگم (:  ولی نمیگم در عوضش اینو گفتم ((: فهمیدی چی گفتم؟
    پاسخ:
    خب بگو  چرا نمیگی :)

    خب  اینو که گفتی :)

    هنوز چیزی نگفتی که:)

    خودت فهمیدی چی گفتی :))
    ((: تو بهتر از من فهمیدی چی گفتم
    پاسخ:
    :) ما رو گرفتیا :)
    ایوللللللللللللللل
    لایک
    پاسخ:
    ممنووووووون:)
  • مرتضی معادی
  • واااااوو
    پاسخ:
    :)
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • ایییییی آقامون قلبمون ..... ایییش .... 

    خخ اصن خوشم نمیاد بگم ... 
    پاسخ:
    خوشت نمیاد :)


    خب هر چی خوشت میاد  بگو اصن می خوای  شما هیچی نگو :))
    عه شمام مزدوج شدید؟
    مبارکه
    شیرینی ما یادتون نره.
    پاسخ:
    ما مزدوج بودیم:)

     سلامت باشین ایشالا عروسی شما :)

    و+شمام که فقط منتظرین یه چیزی بشه سریع شیرینی بگیرین :))
    :))) هزاران درود
    عااااااالی بود
    سپاس بیکران
    پاسخ:
    :))بر شما هم هزاران درود  

    خیلی ممنوووووون:))
    خخخخخ
    پاسخ:
    :))
  • حامد عبدالهی
  • خخخخ
    مهر و محبتتان افزون تر ایشالله
    خانه مهرتان هم پرنور تر
    آمینـ
    پاسخ:

    :) ممنون و متشکر بابت دعای خوبتون :)

    دعای ما هم بدرقه راه شما 




  • دخترمهتاب ...
  • چ اقای خوشگلی
    ههه
    پاسخ:
     چشاتون خوشگل می بینه :))
  • فرناز فرزان
  • خخخخخخخخ
    فکر کنم این مصاحبه مال قبل از خرید رفتن به همراه آقاشونه!
    پاسخ:
    ممکنه  خخخخ

    عه متاهل بودید؟
    پس شیرینی مارو بدید :دی
    خخخخخخخ خسیسا شیرینی هم که نمیدن :دی 
    پاسخ:
    اینم شیرینی شما:)

    دیگه نگین  خسیسا :)


    والا من که تا حالا عاشق نشدم
    اصلا نمیدونم چی میگی؟
    ولی لایک
    پاسخ:
    دعایت می کنم، عاشق شوی روزی

    بفهمی زندگی بی عشق نازیباست

    خیلی ممنون بابت لایک  :)
    این حرفا چیه :))))))))))
    آقا اینجا مجرد و سینگل رد میشه بد آموزی داره

    پاسخ:

     من که  فکر می کنم خوب آموزی داره :)


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی