رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سکوت می کنم

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ



سکوت می کنم...


 تا بشنوم صدایت را که در رود جاریست...


در صدای  پرندگانی که نغمه خوانی می کنند..


در صدای رعد و برق و بارش باران..


در وزش بادها..


در حرفهای پر مهر..


در صدای خش خش برگها


در صدای گریه نوزادی که تازه متولد شده


در صدای خنده های کودکی یتیم ..


آری سکوت می کنم تا بشنوم 


صدای خدا را که در تمام هستی جریان دارد 





نظرات  (۶)

  • گروه فرهنگی صبح امید
  • عالی
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    من رز آبی خیلی دوس دارم :))))
    پاسخ:
    :)
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون 
    بسیار زیبا
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • علی رحمانی پور
  • زیبا بود
    احسنت
    پاسخ:
    ممنون  از نگاهتون 
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • خیلی خوبه که لینک می کنی و منبع میزنی :))))
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی