رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نسیم کشون :)

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ق.ظ

به دنبال کشاکشی که در بیان به راه افتاده و همچنان ادامه دارد 

 با خود گفتم ای  من ,تو  نیز برخیز

 یا همان جا بنشین

 و یا بدراز

 خلاصه در هر حالتی که هستی دست به قلم شو و تار عنکبوتی که روی استعدادت نقش بسته را بزدای


تار عنکبوتو زدودیم و نتیجه شد این:)



راستش هر چی فکر کردم که این می تونه کدوم بینوایی  باشه به جا نیاوردم:)



خب  ایندفه با هدف کشیدم و هدفم کشیدن نسیم بود نویسنده وبلاگ دختری از نسل  حوا و نتیجه  شد اینی که می بینید:)



اگه نمیدونید جریان چیه اینجا رو بخونید






نظرات  (۱۲)

  • بالای آسمان
  • آفرین ای من!
    چه زیبا سلیقه‌ای داده‌ای به خرج
    پاسخ:
    :)  بسی سپاس  بابت تشویقتان  

    هی این کشون رو کُشون میخونم من (نصف بلاگستان رو به کشتن دادم)
    پاسخ:
       :))فقط شما اینجوری نیستین که
  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • خیلی هم خفن. خیلی خوبه.
    پاسخ:
    پس مورد تاییدتونه

    چه خوب :)
  • ببر بنگال
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • مجتبی مطوری
  • ساده و زیبا😊
    پاسخ:
    :) مچکرم بابت نظرتون
    ^_^
    خیلی خوشکله :))))
    ممنونم که منو کشیدی :)
    پاسخ:
    دیدی نکُشتمت :))

     خواهش می کنم 

    خیلی خوشحالم که خوشت اومده :))

     
  • علی محمدرضایی
  • زیبا
    پاسخ:
    ممنون  از نگاهتون 
    خیلی هم خوب کشیدین :)
    من متاسفانه وقت نشد توی این چالش شرکت کنم 
    پاسخ:
    شما لطف دارین  :)

    اگه خیلی سرتون شلوغ نیست تا فردا وقت دارین  و می تونین  شرکت کنین
  • حامد عبدالهی
  • بد نشده
    اولی شده شبیه سرندی پی تی
    پاسخ:
    میدونم خوب نشده

     شبیه سرندی پی تی :)

    نه دیگه  اونقدام خوشکل نشده:)
  • مجله ویترینو
  • سپاس ...
    پاسخ:
    سپاس از حضورتان 
    خیلی هم عالی:))
    پاسخ:
    خیلی هم ممنون :))
  • علی احمدی-.وبگرد گذری
  • خیلی حالا قشنگ هم کشیدید که زیر اثر هنریتون آدرس گذاشتید به سرقت نره هههه
    پاسخ:
    یعنی الان شما مسخره کردید اثر هنریمو:)


    اگه گذرتون دوباره اینورا افتاد 

    منم برای دفاع از اثر هنریم باید بگم بله که قشنگه احتمال به سرقت رفتنشم خیلی زیاد بود:))


     و در آخر باید بهتون آفرین بگم به خاطر دقت بالاتون به نکته ظریفی اشاره کردید که کسی متوجه  نشده بود:)



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی