رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کدوم خوبی؟

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ




ما آدمیم 



خیلی زود خوبی ها رو فراموش می کنیم 


دوستی های دیرین رو از یاد می بریم 


 مگه غیر از اینه که ما  آدمیم و فراموشکار 



 ما آدمیم



  بدی هارو همیشه گوشه ذهنمون نگه میداریم


 تو این مورد اصلا باکسی شوخی نداریم


 تا عمر داره باید  یادمون نره به ما بد کرده 


 ولی در عوض به اون همه خوبیش حاضر نیستیم پاداش بدیم 



اصلا کدوم خوبی؟؟؟ من که یادم نمیاد ...!!!


فراموشی

نظرات  (۱۹)

:|
پاسخ:
 از اونجایی که میگن نپرسیدن عیب نیست و ندانستن عیب است

باید بگم من این شکلو نمی فهمم

یعنی چی ؟
زیبا بود‌
پاسخ:
ممنون از نگاهتون 
با سلام، تبریک میگم سایت بسیار زیبا و جذابی دارید، اگر دوست دارید بازدید سایت خوبتون رو کاملا رایگان افزایش بدید، سیستم تبادل لینک اتوماتیک را از دست ندید.
ثبت لینک رایگان در سایت دارای بیش از 4000 بازدید
جهت ثبت لینک خودتون برای افزایش بازدید و افزایش رنک گوگل خودتون به آدرس زیر مراجعه کنید
99
پاسخ:
سلام 

ممنونم 
واقعا...
چرا آدما اینجورین؟
پاسخ:
 نمیدونم 

من هنوز خودمو نشناختم 
  • علی رحمانی پور
  • بله متاسفانه همینجوره
    پاسخ:
    متاسفانه 
    یعنی حرفی برای گفتن ندارم
    پاسخ:
    بله

     ممنونم که پاسخگو بودین 
  • مسافر هستم
  • همه آدما اینطوری نیستند

    پاسخ:
     چه خوب پس همه اینطور نیستن 

    شما چند تا آدم می شناسین که اینطوری نباشن ؟؟


    خب گاهی پیش میاد
    خودِ من گاهی پیش میاد تو یه لحظه دلم بشکنه
    خوبیای طرفمو فراموش نمیکنم ولی همون یدونه کاره بدشم فراموش نمیکنم[آیکون نیشخند بلاگفا :دی]
    دست خودمم نیست :|

    پاسخ:
    خب منم همینو میگم چرا یه بدی از 1000 تا خوبی پررنگتره   چرا اون یدونه بدی لابلای اون خوبیای کم رنگ نمیشه ؟؟


     منم آدمم اولندش که اینارو همه رو به خودم میگم

     (آیکون از این لبخند خیلی خیلی خوشکلا که هیجا پیدا نمیشه :دی)
  • آبان دخت ...
  • هعییییی...
    پاسخ:
    دل پری دارینا :)
    خب اخه بدی,خیلی بده :|
    واسه همون میگم تو رابطه ها حواسمون بهم باشه

    ژووون..ازون لبخند خوشملا :دی

    +خودم گفتم تو وبم  خخخ
    پاسخ:
    حق با توئه تو رابطه ها حواسمون باید جم باشه

    آره  همون که تو میگی لبخند خوشملا  خخخ

    خو باشه می بینمت :)
    اتفاقامن همش خوبیا رویادم میادبدیاروزودفراموش میکنم

    پاسخ:
    باریکلا


    آفرین


    مرحبا

    احسنت


     دس دس دس 
  • علی محمدرضایی
  • :-(
    پاسخ:
    :)
    ما ادم نیستیم که
    ما ادمیزاد یا انسان هستیم
    ادم خیلی وقته مرده
    پاسخ:
    واقعا ....


  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • همه آدما اینطوری نیستن!!
    عکسات منو کشته! :)
    پاسخ:
     خیلی خوبه  که همه اینطوری نیستن  شما چند تاشونو می شناسین ؟


     وای من

     عکسای من کشته

     اونم بزنویس اعظمو

    اشتباه میکنین 

    عکسای من قاتل نیستن :)





  • محسن رحمانی
  • سپاس.
    پاسخ:
    از حضورتون 
  • دختــــری از تبــار فاطمه
  • چه گویم که ناگفتنم بهتراست...زبان در دهان پاسبان سر است
    پاسخ:
    بله ممنون 
    منم یادم نمیاد
    پاسخ:
    :(
  • مجنونِ لیلی
  • زندگی ما آدما البته بهتره گفت انسان ها واقعا با اینجور رفتارا چقدر سخته
    کاش یکم آدمیت خرج می کردیم
    همه اش رو نگه داشتیم واسه روز مبادا...
    پاسخ:
    چقدر قشنگ گفتین :

    کاش یکم آدمیت خرج می کردیم 

    همه اش رو گذاشتیم روز مبادا 

    که متاسفانه  اون روز مبادا هیچ وقت نمیرسه آدمها وقتی یادشون میفته آدمیتهارو خرج کنن که دیگه خیلی دیر شده 
  • پنجره ی خیس
  • سلام رفیق خاموش دوست خوبم
    متاسفانه در خیلی موارد اینطوره
    اما می توان طور دیگر بود
    و یدک کش خوبی ها شد
    اگر از ته دل و بدون توقع و چشم داشتی مهربان باشیم.



    و سپاس بیکران از اینکه نوشته هامو از یاد نبرده و با حضور پرمهرتون صفای دیگر به محفلم می بخشید.

    پاسخ:
    سلام به شما اونم از نوع خیلی گرم    :)


    حق با شماست  بدون توقع مهربان نیستیم و اگه بدون هیچ چشم داشتی مهربون باشیم قطعا بدیها رو از یاد می بریم..


    مگه میشه نوشته های به اون قشنگی رو از یاد برد ...نه نمیشه 


    خیلی ممنون از محبت شما  همراهی شما دوست  عزیز  باعث افتخار بنده ست 


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی