رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

محتاجیم به دعا

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ



یارب دل مرده ی  مرا احیا کن


برروی گدای نیمه شب در وا کن



سوگند به قطره قطره ی خون علی (ع)


پرونده ی اعمال مرا امضا کن


به دعا محتاجیم 


التماس دعا

نظرات  (۱۶)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    التماس دعا
    متشکرم
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
  • ساتیا سخی پور
  • امشب مارو فراموش نکنید تشکر
    پاسخ:
    چشم 
    حتما دعاتون میکنیم
    از طرف ماهم التماس دعا :)
    پاسخ:
    ممنونم 

    حتما :)
  • محسن رحمانی
  • این ایام تسلیت باد ...
    پاسخ:
    همچنین
  • من انقلابی ام
  • التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون 

    حتما
  • خادم هیئت
  • سلام
    احسنت
    ممنون، خدا خیرتون بده

    بروزیم با:
    سردارشهید شجاع دل بوشهری کیست؟ +تصاویر
    پاسخ:
    سلام برشما 


    ممنون از حضور سبزتون 

    سر میزنم 
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • التماس دعای فرج....

    برای ما هم دعا کنید تا آدم تر بشیم
    پاسخ:
     حتما
  • مسافر هستم
  • من بیشتر 
    پاسخ:
    دعاتون میکنم شما هم فراموش نکنید 

    دعام کنید 
  • علی رحمانی پور
  • التماس دعا
    پاسخ:
    حتما دعاتون میکنم 

    دعام کنید 
    دعا خوبه
    زیاد دعا کنید
    پاسخ:
    بله 

    ممنونم التماس دعا 
    التماس دعا
    پاسخ:
    حتما 

    ما هم  محتاجیم دعام کنید 
  • توحید عالی نژاد
  • التماس دعا
    التماس دعا
    پاسخ:
    حتما 

    شما هم دعام کنید ..
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • حتما


    همچنین
    پاسخ:
    ممنونم 


    چشم حتما 
  • علی محمدرضایی
  • التماس دعا
    پاسخ:
    حتما دعاتون میکنم شمام دعام کنید
    التماس دعای مخصوص
    پاسخ:
    حتما حتما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی