رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کنجکاوم بدونم

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ



  چرا بعضیا  وقتی   وارد یه جای بد بو میشن به جای دماغ  ,چشمشونو می گیرن


 و میگن آخ کور شدم کور شدم ...


نظرات  (۱۱)

تا حالا به همچین موردی بر نخوردم 
:///
پاسخ:
 یعنی اصلا بر نخوردین با همچین موردی !!!

بازم ممنون از حضورت:)
خخخخخخخخ چه بدونم
لایییییییک
پاسخ:
 :) پس نمیدونین 

ممنون از حضورتون :))
تاحالاندیدم
پاسخ:
:) ممنون که پاسخگو بودین 
  • مرتضی معادی
  • جدی؟!!
    با یک مثال، بیشتر توضیح دهید !!
    :-)))
    البته اونی که من فهمیدم که ، دماغو قبل از ورود به اون جای بد بو ، کلا از دست دادن !دار و ندار به همین چشم بوده که ...
    پاسخ:
    جدی میگم

    فک نکنم نیاز به مثال باشه :)

    به نکته ضریفی اشاره فرمودین  :)

    بله ممکنه دماغو قبل از ورود از دست داده باشه  خخخ
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من که ندیدم
    پاسخ:
    تشکر که جوابگو بودین :)
    تا حالا برام پیش نیومده نمی دونم
    پاسخ:
    :)   دیدم اینجور آدما رو و برام  قدری که چه عرض کنم خیلی عجیبِ :)
  • علی رحمانی پور
  • منم ندیدم و نشنیدم
    شایدم باشن اینجور افراد ولی اونقدر کمن که احساس نمیشن
    پاسخ:
    شاید نه, هستن 

    بله کمن در حد یکی دو نفر    از تمام دوران کودکیم تا به امروز  :)

    فک کردم شاید بیشتر از اینا باشن و علتی هم داره که این شکلین :)






    من هم با دوستان موافقم ...  احتمالن یک مورد استثنایی بوده ...
    شایدم واقعآ تو چشش چیزی رفته بوده ...
    پاسخ:
    نه, تو چشش که  چیزی نرفته  بود :)



  • توحید عالی نژاد
  • ++++++++++++++
    پاسخ:
    :))
    تاحالاندیدم
    شماچرا وب من نمیای هااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عع پس شمام ندیدین  :)

    میام وبتون اما مطالب رمزیه منم که خسته  میذارم میرم :))
    نوموخوام بقیه اش که رمزی نیس
    باهانم قهرم
    پاسخ:
      :)  اونا رو خوندم فقط  کامنت نذاشتم 

    باشه چشم :)

    شما قهر نکن   از این به بعد بدون کامنت از وبت نمیرم بیرون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی