رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهمان من باش:)

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ق.ظ

برایت  شادی دم کرده ام:)



یک فنجان مهمان من باش:)




عکس

فنجان

نظرات  (۱۹)

:/
پاسخ:
:)
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • اوه چه فنجان بزرگی !!!!
    پاسخ:
    :)  
    جالب بود
    پاسخ:
    ممنون
    من دوتا فنجون میخوام :)
    پاسخ:
    باشه دوتا :)

     ولی میترکیا خخخ
    خیلی با حاله.......
    روحم شاد شد.......
    :))
    پاسخ:
    الهی :))
    حتما
    پاسخ:
    :)
    هههههههههههه

    عجب فنجونیه

    حکم دو سه تا از کتری های مسجد ما رو داره خخخخ

    عالی بود
    پاسخ:
    خخخخ

    ممنونم:)
    اگه فنجون شادی اینقدر بزرگ باشه که آدم ذوق مرگ میشه!
    پاسخ:
     :)))
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • اگه شادی دم کردی که این فنجونه کمم هست!!! خخخخ


    دلت شاد

    پاسخ:
    واقعا!!!!:)))

    ممنون لبتون خندون
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
     فنجون رستم را از کجا آوردی..
     یکی هم برا ما بفرست..  :)
    پاسخ:
    فنجون رستم :)))
     قابل شمارو نداره بردارین مال خودتون

    من از آشناهای رستم دستانم میگم یکی دیگه برام بیارن:))
  • سیّد محمّد جعاوله
  • جالب بود
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
    یا خدا فنجونشو o_O
    پاسخ:
    :))
    هستم همین دوروبرا
    پاسخ:
     ایام به کامتون:)
    برای من قند پهلو لطفا :)
    پاسخ:
    چشم:)))

    اوه اوه

    فک کنم دیه از شادی زیاد ترکید یارو :|

    پاسخ:
    فک نکن مطمئن باش:)
    جالبه
    پاسخ:
    ممنون از  حضور سبزتون
    ماشالله
    ایشالاک نترکی(عکس وگفتما)
    پاسخ:
    خخخ
    :)
    صحنه را دیدم

    شادم کردی     ^ـ^


    خدا دلت رو شاد کنه 
    پاسخ:
    خیلی خوشحالم که  شاد شدین 

     و خیلی ممنون بابت دعای خوبتون:)

    همیشه شاد و خندون باشین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی