رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گمشده

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

نظرات  (۱۶)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • چشم
    پاسخ:
    مچکرم:)
  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


    عالی


















    ممنون






    پاسخ:
    :)))) تشکر
    ایییییی
    پاسخ:
    :))
  • رسانه بلندآوا


  • کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
  • برنامه نویس جوان
  • خخخخخخخخ
    باشه
    پاسخ:
    ممنون:)
    اوه اوه
    پاسخ:
    :)
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • مشکل رنگ روسریشه، مگه چیه؟! خخخ
    پاسخ:
    :))
    خخخخ
    پاسخ:
    :)))
    با عرض سلام 
    متشکرم 
    لطفا شما هم در وبلاگ بنده نظر دهید
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون و متشکر بابت حضورتون

    حتما
    دلم نمیاد تورو خبر نکنم
    یه خبر میدم بیا بدمش به تو خخخخخ
    پاسخ:
    من که گفتم مال خودتون:))
  • دختر مهتاب .....
  • پیداش کردم میدمش ب اداره اگااااااااهی
    خخخخخ
    پاسخ:
    بیچاره آگاهی خخخخ
    سلام ..خیلی جالب بود..
     اما مبارک صاحبش باشه..
    پاسخ:
    سلام علیکم:ممنون  از نگاهتون 

    مبارکش:))
    خخخ من دیدمش
    آدرس بدم؟
    پاسخ:
    نه عزیز مال خودت:)
    + من دیگه حرفی ندارم... :-)
    پاسخ:
    منم ندارم:)
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
    خب دختر به این نازی پیش من حیف میشه میدمش به تو
    اخی که چقد من ابجی خوبیم خخخخ
    پاسخ:
     چون خیلی نازه بخشیدمش به شما  آبجی خوبم خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی