رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زندگی با عشق

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ




زندگی جیره مختصری است


مثل یک فنجان چای


و کنارش عشق است 


مثل یک حبه قند


زندگی را با عشق نوش جان باید کرد


سهراب سپهری

نظرات  (۸)

بله......
پاسخ:
ممنون بابت حضور سبزتون:)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • چه نوش جانی!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    :) ممنون از حضور همیشه سبزتون
    کاملا درسته
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • زیبا بود
    پاسخ:
    تشکر از نگاه زیباتون
  • برنامه نویس جوان
  • سهراب عالی مینویسه
    پاسخ:
    شمام عالی میخونین
    من تو این قسمت یه نظر دادمااا کووش؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:

     همه جا رو دنبالش گشتم نظری نبود که نبود :)

     به هر حال ممنون که  اینقد خوبی و لطف داری:)


    ینی اب شده نظرم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!عجــــــــــــب


    گفتم تو عشق پیدا کن چشم ما با چاییمون میخوریمش
    پاسخ:
    نظرت که آب نشده احتمالا  تو راه اومدن به اینجا گم شده :)


     عشقی که من پیدا کنم به کار شما نمیادا خودت باید  بگردی پیداش کنی 

    بعدم عجب رویی داریا :)عشقو من پیدا کنم شما فقط بشینی با چاییت بخوری :)
    + سهراب! جای خالی ات پر می شود روزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی