رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اگه بچه دار شدم ...

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

اگه در آینده بچه دار شدم و بچه م یه کار بدی کرد رنده ش میکنم..


ولی نه ...


حالا که خوب فکر میکنم می بینم روش خوبی برا تنبیه نیست...


اینجوری بچه هی میخواد کار بد انجام بده منم هی رنده ش کنم 



بهتر اینه که وقتی کار خوبی انجام داد رنده ش کنم




 

نظرات  (۱۰)

عکسش چقدر درد داشت! :)
پاسخ:
ظاهرا :))
نمیشه یه جور دیگه تنبیهش کرد؟🤔
پاسخ:
قشنگترین نوع تنبیه همینه به نظرم:))

ولی یه بار بیشتر جواب نمیده چون بعد همه چیو می فهمه که کلکه و این یه بازیه ظاهرش ترسناکه فقط:)
بابا این چه کاریه  :)
پاشو یه صلوات بفرست..

تازه من میترسم او شما را 
رنده کنه .. :))
پاسخ:
 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

تا باشه از این رنده ها :))
هههههههههههههههههههههه
خب اون وقت اگه خوب بود تموم می شه که 
طفلکی 
خب یه هو بگو در آینده نمی خوای بذاری بچه ات بشه دیگه .... چرا صغرا کبرا چیدی 
پاسخ:
نه اتفاقا خیلی دوسش دارم میخوام بچم شه خخخخخ

رنده کردن ظاهر قضیه ست من باطنا و قلبا دوسش دارم میبرمش پارک واس خودش سرسره بازی کنه بچم  روحیش زیاد شه :))))


  • ♦♦ حسین ♦♦
  • ههههههه

    جالب بود
    پاسخ:

    :)))
    داداش بچه خودته من چی کار کنم خخخخخخ
    پاسخ:
    راس میگی:))
  • دختـــــــری از تبــــار فاطمه
  • ...........................
    پاسخ:
    ببخشید من هیچی نفهمیدم:)
  • سیّد محمد جعاوله
  • جالب
    پاسخ:
    :)
    + صلاح مملکت خویش خسروان دانند...
    پاسخ:
    کلی قانع شدم

    ممنون:)
  • چشم به راهم ...
  • کلا شما بچه نداشته باش به نظرم :|
    پاسخ:
    :(((

    مثل اینکه منظورمو خوب نرسوندم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی