رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من دارم میرم

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ

خداحافظ...من دارم میرم....



برو ....


اما  بدون با تمام خوبیها و بدیهات دوست داشتم


خیالت راحت گذشته های تلخ رو هم تو یه کوله گذاشتم تا با تو همسفر بشن ..


راستشو بخوای من دیگه نیازی به اونا ندارم 


فقط یه سری درس و تجربه ازت   به یادگار مونده ..


راضی باش


 پیش خودم نگهشون میدارم 


سال خوبی بودی 


بدرود:)



نظرات  (۳)

خدانگهدارت...
:|
پاسخ:
خدا نگهدارش
بدرود :)
پاسخ:
بدرود:)
عیدت مبارک
پاسخ:
خیلی ممنون عید شما هم مبارک

سال خوبی داشته باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی