رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صبر

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ق.ظ



حضرت فاطمه(س) می‌فرمایند:


 خداوند، صبر را وسیله‌ی استحقاق و شایستگی پاداش قرار داد. (بحارالانوار)

 



گر پنجره‌ی نگاه تو غم دارد

صدها گره بزرگ و مبهم دارد

با صبر بر آن، رسی به پاداشی نیک.

کاین راه، هزار پیچ و صد خم دارد


______________________________


عرض سلام و ادب ,شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)را تسلیت عرض میکنم

نظرات  (۱۸)

هردم به ضریح بی نشانت ای ماه
بسته ست دخیل قلب من با هر آه

عمریست تپشهای دلم می گوید
یا فاطمه اشفعی لنا عندالله
پاسخ:
ممنون از حضور سبزتون
تسلیت
پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون بر شمام تسلیت
  • دینای دیگر ※※
  • تسلیت
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون
  • خواندنی ها
  • ممنونم از شما
    منم بهتون تسلیت میگم
    التماس دعا
    پاسخ:
    تشکر

    دعاگو هستیم هر چند که خودمون محتاجیم به دعا شما هم دعامون کنین
  • نرگـ ــس ...
  • ممنون.. من هم تسلیت میگم:(

    اجرت با خانوم فاطمه زهرا
    پاسخ:
    سپاس از حضورگرمتون 

    بازم متشکرم
  • من انقلابی ام
  • به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و همه شما تسلیت عرض می کنم
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون
    تسلیت و التماس دعا...
    پاسخ:
    هر چند محتاجیم به دعا دعاتون میکنم شما هم دعا فراموش نشه

    ممنون بابت حضور

    خوش اومدین
    تسلیت
    پاسخ:
    سپاس بابت همراهی 

    تسلیت باد 
  • مهنا احمدی
  • من هم به شما شهادت حضرت فاطمه رو تسلیت میگم
    پاسخ:
    سپاس و همچنین
  • الهه سوداگر
  • درگذشت مادرجهان روبهتون تسلیت میگم

    پاسخ:
    مجددا تسلیت میگم و ممنون بابت حضور گرمتون
    تسلیت 
    پاسخ:
    ممنون بزرگوار   بابت همراهی

    بر شما هم تسلیت
  • پنجره ی خیس
  • سلام و هزاران درود
    عااالی بود
    ایام سوگواری فاطمیه را تسلیت عرض می کنم
    اجرتون با خدا

    پاسخ:
     سلام به شما دوست عزیز

    سپاس  سپاس سپاس
    تسلیت
    انشاءالله که از پیروانشان باشیم
    پاسخ:
    ان شاءالله

    سپاس
  • (ک) (شباهنگ)
  • بر شما هم تسلیت عرض میکنم..
    صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند..
    پاسخ:
    سپاس از حضور گرمتون
  • محمد محمدیان
  • پاسخ:
    چشم حتما می بینم
  • شِمِلـ ــیا
  • سلام
    تسلیت میگم
    پاسخ:
    سلام 

    سپاس از حضورتون
    سلام

    خیلی عالی بود.

    واقعا مطالب مفیدی بود.

    مهم جهت گیری است که به سمت حق است به سمت خدا .

    انشاءالله موفق باشی
    پاسخ:
    سلام

    خیلی ممنون شماهم موفق و سربلند باشید

    تشکر  بابت حضور شما
  • مهســـــــــــــا ...
  • لایک
    پاسخ:
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی