رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سفر

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ

اگه یکی بیاد و بگه همین الان پاشو بریم سفر چیکار می کنید؟؟؟





من که دارم بار سفر می بندم حلالم کنید:)



نظرات  (۸)

خوب میرم
پاسخ:
ممنون که پاسخگو بودین:)
  • پنجره ی خیس
  • سلام و با آرزوی سفری پربار و بیاد ماندنی
    بستگی دارد که همسفر کیست...


    زود برگردید...
    خدا یاورتون
    پاسخ:
    سلام  خیلی ممنون دوست عزیز

    درسته بستگی به همسفر داره

    یکی دو روزه س ان شاءالله زود بر میگردم

    بازم ممنونم :)
    میرم باهاش
    خیلی نیاز دارم
    خوش بگذره
    پاسخ:
    ان شاءالله پیش بیاد شمام برین سفر 

    ممنونم:)
  • پروانه شیخ
  • سفری شاد و خاطره انگیز داشته باشید.
    در کل سفر کردن برای من خیلی سخته چون باید برنامه ریزی زیادی داشته باشم و هیچ وقت نمی توانم بدون مقدمه سفر کنم.
    پاسخ:
    خیلی خاطره انگیز بود نرفته برگشتم :)

    زنده باشین ممنونم از حضور سبزتون 
    خوش بگذره
    میرم باهاش
    پاسخ:
    سفر کنسل شد 

    ممنون که پاسخگو بودین:)
  • درسخون گمنام
  • بستگی داره :)
    مشهد
    قم و جمکران 
    کربلا 
    با سر میرم :)
    شمال و جنوب و شرق و غرب و مرکز ایرانم چون درس دارم تا آخر هفته نمیرم :)
    خوش بگذره
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون چی بگم والا :)

    سفرم کنسل شد
  • مهنا احمدی
  • چندروزپیش یهویی رفتم....الانم میرم
    پاسخ:
     سفر یهوییا خوش بگذره:)
  • دختر مهتاب .....
  • اگه عشقم باشه بادل و جوووووووووون میرم
    پاسخ:
    اون که بعله :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی