رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آهنگ یهویی من:)

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ب.ظ

هر وقت میزنم زیر آواز چند تا آهنگ  هست که یهویی می‌اد تو ذهنم 

اما امروزدیگه حسابی رفته بودم رو دور تکرار( ای نامت از دل و جان در همه جا به هر زبان جاریست )که  دقیقا یادم نیست چند سال پیش شنیده بودمش که شده ورد زبونم 

هر چی بیشتر می خوندمش بیشتر دوست داشتم بشنومش سرچش کردم و چندین و چند بار هم گوش سپردم به شنیدن آهنگ یهویی خودم:)

ای نامت از دل و جان در همه جا به هر زبان جاری است


عطر پاک نفست سبز و رها از آسمان جاری است


نور یادت همه شب در دل ما چو کهکشان جاری است


تو نسیم خوش نفسی من کویر خار و خسم


گر به‌ فریادم نرسی من چو مرغی در قفسم


تو با منی اما من از خودم دورم


چو قطره از دریا من از تو مهجورم


با یادت ای بهشت من آتش دوزخ کجاست


عشق تو در سرشت من با دل و جان آشناست


چگونه فریادت نزنم چرا دم از یادت نزنم در اوج تنهایی


اگر زمین ویرانه شود جهان همه بیگانه شود تویی که با مایی

دریافت



نظرات  (۸)

کاش هر روز بارون بیاد تا شما هم یهویی آهنگ یادتون بیاد و بیاید پست بذارید :)
پاسخ:
بارون؟

 تا اینجا که اردیبهشت پر بارونی داشتیم اما امروز که بارون نیومد آقای سین:)


کاش هر روز بارون بیاد تا شما هم یهویی آهنگ یادتون بیاد و بیاید پست بذارید :)
پاسخ:
مجددا تکرار میکنم ما امروز بارون نداشتیم :))
امروز از صبح تا ظهر بارون بارید
و از ظهر داره خاک میباره و همچنان ادامه داره خاک...
پاسخ:
هیچی پس حسابی حس بارونیتون خاکی شد رفت
سپاس
پاسخ:
سپاس از حضورتون:)
آهنگای آقای افتخاری برامون خاطره شده.. یادش بخیر
پاسخ:
آره یادش بخیر
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    ماه رمضان بر شما مبارک باد.
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون :)
    چه شعر قشنگی داره این آهنگ
    ...
    تو با منی اما من از خودم دورم...

    عاقبت بخیر باشید
    پاسخ:
    ممنون  از حضور گرم و دعای خوبتون سلامت باشید:)


  • فرید پرهمت
  • قلبا شاد شدم... ممنون
    پاسخ:
    خوشحالم که شادشدین

    ممنون از حضور سبزتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی