رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حرف زور تو کَتم نمیره

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

:) سلام حال شما؟




 یه وقتایی نمیشه نوشت نه  اینکه دلم نخواد, نه...


بلکه دلم می خواد ولی هر کاری میکنم نمی تونم   بنویسم


 که البته این به نظر منیک فرصتِ برای گوش دادن  و  شنیدن



 یعنی فعلا دست نگه دار وقت نوشتن نیست تو باید خوب بشنوی...


هر وقت زمانش رسید  ,می نویسی ..


کاری که اکثر اوقات انجام نمیدم  به زور می خوام از خودم حرف بکشم ...


و خودمم حرف زور تو کتش نمیره که نمیره :)


یعنی به هیچ طریقی نمیشه بزور ازش  حرف کشید




نظرات  (۲۴)

خخخخخخ عکسه خیلی باحاله:دی
پاسخ:
خوشحالم دوس داشتین :)
به جای حرف کشیدن از خودتون مطالعه بهتره به نظرم 
پاسخ:
بله...ممنون از نظرتون :)

سلام
حالمان خوب است :)
آره گاهی نمیشه...
پاسخ:
سلام علیکم

خب خدار رو صد هزار مرتبه شکر:)

 گمون کنم یه همچین  حسی رو اکثریت دارن


  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوبم خدا شکر


    متشکرم
    پاسخ:
    خب خدارو صد هزار مرتبه شکر 
    علیک سلام
    کاملاصحیح
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام به شما

    سلامت باشید

    ممنون از حضور گرمتون
    وقتی حس نوشتن باشه و وقتش برسه...
    واژه ها خود به خود در ذهنت تبدیل میشن به جمله های زیبا...
    بدون فکر فقط اونها رو مینویسی...
    من که این مدلیم...یه وقت هایی پست هایی رو که میگذارم...
    بداهه بداهه است و من فقط سریع تایپش میکنم...
    پاسخ:
    همینطوره  وقتش که برسه نیازی به فکر کردن نیست جملات صف می کشند  اما وقتش که نباشه  دریغ از یک جمله


    موفق باشین :)
    یه چند وقتیه که منم همینطورم :(
    پاسخ:
     امیدوارم خوب بشیم :)
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخ ینی در این حد مثه تو عکس بلدی ضربه فنی کنی ؟؟؟ 
    پاسخ:
     در اون حد بلد نیستم ولی خودمو خوب ضربه فنی میکنم :))
    (: حسش نبوده حتما
    پاسخ:
    حتما  :)
    خخخخخخ
    خودتونزن
    پاسخ:
    باشه :))
  • ژله پرتقالی
  • منم خوبم :)
    شما خوبین ؟
    پاسخ:
    خدارو شکر که شما خوبین و شکر خدا منم خوبم :)
  • فرناز فرزان
  • سلام
    وقتی حسش نباشه نمی شه نوشت.
    تصویر گل خیلی زیباست و این آخری هم خیلی بامزه است
    پاسخ:
    سلام علیکم 

     همینطوره...

    خوشحالم دوست داشتین :)
    با شنیدن صد در صد آدم چیز های تازه یاد می گیرد..
    گوش دادن و شنیدن عادت بسیار خوبیست..
    پاسخ:
     بله صددرصد نکته اصلی همین جاست 

    ممنون بابت دقت و توجهتون 
    آره ... گاهی سکوت لازمه ...
    پاسخ:
    آره گاهی..

    ممنون از حضور گرمت 
    سلام
    خوبم شما خوبی؟



    دو صد گفته چون نیم شنیدار نیست!

    این اصله شعره هست خودم پیداش کردم هرکی بگه کردار میبافمش!
    به جای گفته هم نوشته است اصلا

    دو صد نوشته چون نیم شنیدار نیست!
    پاسخ:
    سلام به شما خداروشکر خوبین و شکر خدا ما هم خوبیم 

    دم شما گرم اصلا اصل شعر همینه که شما میگین :)

    ولی به نکته خوبی اشاره کردینا دقیقا یه وقتایی باید دست از  نوشتن برداشت  چون زمان عمل کردن به اون حرفها و نوشته هاست 

    ممنون بابت نظرتون 
    سلام رفیق خاموش دوست خوبم
    در اینکه گاهی روزه ی سکوت برای قلم واجب میشه شکی نیست
    من هم بارها تجربه اش کردم
    اما نکته ی مهمش اینجاست که در چنین لحظاتی
    خواندن و گوش سپردن، چاره و درمان کار نیست.
    حداقل در مورد بنده!
    باید تمرکز کنم در نقطه ی تلاقی احساس و اندیشه هام
    و همه ی خیالات و تصاویری که در قلبش مخفی هست رو بیرون بکشم
    اون وقته که یه شاهکار میاد سراغ قلمم

    تجربه ی شخصیم بود
    به یکبار امتحان می ارزه
    :)

    ممنون بابت ارسالی های شیرین و دلنشینتون

    پاسخ:
    سلام به شما دوست  گرامی :)

    کاملا درسته تا تمرکز نباشه خواندن و شنیدن به تنهایی کافی نیست..

    قلمتون سبز

    خیلی ممنون بابت نظر ارزشمندتون :)

    نظر لطفتونه :)


    خدا رو شکر خوبیم
    پاسخ:
    خدارو شکر 
  • مجله ویترینو
  • عجب عکسییییییی
    پاسخ:
    خوشحالم دوس داشتین 
    بله ماهم گاهی همینطور میشیم:(
    پاسخ:
    امیدوارم خوب شیم :)
  • علی محمدرضایی
  • حرف زورتوکُتت میره؟
    پاسخ:
     نه نمیره :)
  • ✿✿سرباز شیعه✿✿
  • gif خنده داری بود

    متشکر

    گاهی سکوت لازمه .



    پاسخ:
    خوشحالم موجبات خنده و شادی  شما رو فراهم کردم

    ممنون از حضور گرم شما
  • دخترمهتاب ...
  • باحاله
    خخخ
    پاسخ:
     شما باحال می خونید :))
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلاام سلاام سلاام؛)
    *** تو هم دچار یبوست نوشتاری شدی گویا؛))
    پاسخ:
    سلام سلام سلام  و هزاران سلام و درود بر بانوی بهار عزیز :)

    خخخ گویا

    دقیقا زدی به هدف خخخخ


    مثه اینکه تو هم دچار یبوست نوشتاری شدی؛))
    پاسخ:
    مثل اینکه خخخ

    میدونه چیه من دوتا کامنت شکل همو  خیلی دوس دارم باید هر دوتاش تایید بشه 

    مخصوصا این کامنت خوشکل که اشاره به  یبوست نوشتاری کرده که واقعا اشاره به جایی بوده :)

    ممنونم دوست خوبم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی