رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چه عنوانی و چه شروعی بهتر از سلام:)

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

به نام خدا

سلام:)

ایام خانه تکانی فرصت خوبی ست تا سری به اوضاع و احوال  وبها و دلها بزنیم.
 با شما نیستم دوست عزیز با خودم هستم که یک چند ماهی ست  فکر می کنم نوشتن من در اینجا بیهوده ست فکر می کنم  آخر بنویسم که مثلا چه بشود ..

وقتی کاری که انجام میدهم مرا نسازد و باعث رشدم نشود هیچ فایده ای ندارد.

از وقتی هم که  وبلاگ ما رفت در لیست وبلاگهای برتر و البته از تمام دوستان بابت تبریکات ,قدر دانی می کنم کوتاهی مرا ببخشید  من همان روزها باید یک پست  بلند بالای قدردانی توپ برایتان می نوشتم .اما همیشه  هر چیزی که ما بخواهیم شدنی نیست..
داشتم می گفتم از همان زمانی که وبلاگ برتری شدیم احساس مسئولیت بیشتری کردم. هر چند آن برتر شدن فقط بخاطر وجود نازنین شما عزیزان دنبال کننده بوده شما دوستان خوبی که  دل نوشته و غیر دل نوشته را خواندید و همیشه لطف داشتید  و این شما بودید که برتر شدید ..
 
ضمنا روز زن را به تمام زنان خوب سرزمینم  تبریک می گویم.



نظرات  (۹)

  • محسن رحمانی
  • سلام 
    خوش آمدید .

    روز مادر مبارکباد.
    پاسخ:
    سلام علیکم:)

      مرسی شما بیشتر خوش آمدید
  • حصار آسمان
  • بله منم همین حس مسئولیتو پیدا کردم
    واسه همین قالبو باز طراحی کردم و سبک پستا رو تغییر دادم
    اما مشعله فکری زیاد نمیاره خیلی به اینجا سر بزنم

    امیدوارم موفق باشید
    پاسخ:
     پس شما هم چنین حسی داشتید 

    باز خوبه که شما یه کارایی کردید


    وای از این مشغله های فکری آزار دهنده ..


    ممنون سلامت باشید  
    سلام 
    روز مادر رو تبریک میگم 

    پاسخ:
    سلام علیکم

     خیلی ممنون  از حضور گرمتون
    سلام 
    روز مادر رو تبریک میگم 

    پاسخ:
    سلام مجدد

    چقدر خوبه این کامنتایی که دو بار میاد:)

    خیلی ممنون بابت حضور سبزتون
    سلام
    خوش برگشتین
    روز مادر بر شما مبارک باد
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون و  متشکرم

    همچنین:)


  • محمد حسین فولادگر
  • سلام زیبابود به ماهم سربزنید
    پاسخ:
    سلام

    شما زیبا می خونید

    بله حتما
  • ❄️Ice girl❄️
  • سلام و مبارکــــــــــــ
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون از حضور گرمتون:)
  • محسن رحمانی
  • بر سفره‌ی هفت سین

    نشستن نیکوست

    هم سنبل وسیب

    و دود کُندر خوشبوست

    نوروز مبارک

    پاسخ:
    ممنون بابت تبریک:)

    سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید جناب رحمانی :)
    تبریک عرض میکنم دوست من
    دلتون شاد
    روزگارتون بر وفق مراد
    سال نو مبارک
    پاسخ:
    ممنونم:)

    بر شما هم مبارک دوست خوبم

    سالی پر از اتفاقات خوب و خوشی داشته باشین:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی