رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چطوری این کارو می کنید؟

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

تو لحظه لحظه هایی که میگذره و اسمش زندگیه ..


روزهایی بوده که شادیم و شنگول

 کاری با این روزها ندارم همه عاشق روزهای خوشند 


کار من با اون قسمتی از زندگیه که ما رو غمگین و ناراحت میکنه


 و همه یه جورایی از این روزها فراریند


باید به خودم بگم:

 اگه میشینی و منتظر می مونی تا یکی بیاد و حالتو خوب کنه 


خب اونقدر  بشین تا بیاد:)


اما اگه خودت اراده کردی تا حالتو عوض کنی بهترین کارو می کنی اینجوری زودتر به نتیجه می رسی و خیلی زود حالت خوب میشه..


اگه شما  هم  از اون دسته افرادی هستید که   خودشون حالشون رو خوب می کنند  لطفا بگید چطوری این کاروانجام میدید؟؟

مطمئنا  تجربیات شما اونقدر با ارزش هست که به درد همه بخوره





نظرات  (۱۳)

  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • من واقعا اینطور آروم میشم که می‌دونم تموم میشه
    بلاخره تموم میشه
    باید طوری باشم که بعد از اون قضیه وقتی به گذشته نگاه کردم خجالت نکشم
    پاسخ:
    بله بهترین کار همینه 

     که بدونیم بلاخره تموم میشه

    ممنونم از حضور گرمتون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب بود
    حس خوب نمیاد باید آدم بسازه
    پاسخ:
    بله باید حس خوبو ساخت..

    خیلی ممنون از حضورتون
  • دانلود سریال و فیلم خارجی
  • لایک :) 3>
    پاسخ:
    ممنون:)
  • مجله ویترینو
  • حس خوب بودن واقعا حس بینظیریه ...
    موفق و موید باشید
    پاسخ:
    بله:)

    ممنون سلامت باشید
  • امیر بهزادپور
  • کم پیدا میشه که کسی خودجوش بیاد و حالتو بپرسه ، و بعدش هم حالتو خوب کنه:|
    اما من در این جور مواقع، یا به یک دوست مراجعه میکنم برای همصحبتی، و یا به کارهایی که حالمو خوب میکنه میپردازم..

    حالت خوب :)
    پاسخ:
    همینطوره

     داشتن یه دوست ِخوب  واقعا نعمته و باید قدرشو دونست

    ممنون  حال شماهم خوب:)
  • علیرضا امیدیان نسب
  • امم این به خود فرد بستگی داره کهـمیخواد خوب شه یانه 
    تحمع و صبر همه چیو درس میکنه و توکل به خدا همه چیز حل میشه
    داستان حضرت ایوب هم اینو ثابت کرده تا به ما بفهمه به خدا تکول کنین و تو هیچ مواقعی از خدا ناامید نشین

    پاسخ:
    بله همینطوره تا نخوای نمی تونی اول باید خواست 

    با صبرو توکل و تلاش برای  داشتن یه حال خوب حتما حالمون  خوب میشه

    ممنون از نظرتون
    تو این موقعیتا میشنم فکر میکنم چطور فاصلمو با خدا کمتر کنم
    هرچی فاصله آدم با خدا نزدیک تر باشه حالش زودتر خوب می شود...
    پاسخ:
    صد البته همینطوره 

    ممنون  بابت نظر ارزشمندتون

    حق نگهدارتون
  • پنجره ی خیس
  • سلام
    هر اشتباه یا مشکلی، تاوانی داره که باید پرداخت
    همانطور که شادی نتیجه ی موفقیتهاست و کامیابی
    پس بهتره بعد از اتفاقات ناخوشآیند اندکی به خودمون اجازه بدیم تا درد رو مزه مزه کنه
    درس عبرت بگیره
    و فکر کنه کجای راه رو اشتباه رفته
    و زمانیکه متوجه اشتباهمون شدیم، به خودمون القا کنیم که دفعه ی بعد از این راه نمیرم! راه دیگری رو در پیش بگیریم.
    از خطاها درس بگیریم و خوشحال باشیم از اینکه فهمیده ایم راههای دیگری هم پیش رو داریم.
    پس دوباره پیش به سوی هدف...
    پاسخ:
    سلام علیکم 


    بله کاملا صحیح می فرمایید

    باید از اشتباهمون  عبرت بگیریم 

    چقدر اون آخرین جمله تون به آدم انرژی میده

    پیش به سوی هدف


    دوست عزیز خیلی ممنونم از نظر خوبتون :)
  • مجتبی مطوری
  • (:
    پاسخ:
    :)

    ممنون از حضور گرمتون
  • حامد عبدالهی
  • از این نظر با حرفتون موافقم. تنها کسی که بهم کمک کرد تا حس و حالم خوب باشه، خدا بوده!
    از بشر دو پا خیری صادر نمیشه!
    بعدش هم خودم بودم! که در تمام لحظات از نفس نیفتادم و به راهم ادامه دادم...


    والا اسمشو تجربه نمیشه گذاشت، ولی من هر وقت حالم بد میشه، به این فکر میکنم که این حال بدم دقیقا واسه چیه و عین یه روانشناس خودم رو بررسی میکنم. بعد اگه فهمیدم، میگردم تا واسش راه حلی پیدا کنم و باز هم اگه راه حلی پیدا شد، دیگه غصه نمیخورم. خدا رو شکر میکنم که با نیروی تدبیر بهش پیروز شدم و فوری دست به کار میشم. اما اگه راه حلی پیدا نکردم، مناجات هام رو زیاد میکنم تا هم آرامش پیدا کنم و هم بتونم بسپرمش به خدا. به این معتقدم که میتونه راه حلش رو به ذهنم بندازه یا اینکه خودش حلش کنه!
    اما اگه نفهمیدم دلیل حس و حال بدم چیه، تا اونجایی که میشه سعی میکنم بهش فکر کنم تا دلیلش رو بفهمم. البته این اشتباهه! باید کمی به ذهنت فرصت بدی! اگه تو بخوای جواب رو پیدا کنی، مطمئنا پیدا میکنی! حالا ممکنه یه ماه، دو ماه و یا حتی سه ماه و بیشتر هم طول بکشه و اینجا صبر لازمه. خودم الان توی همین حالم! این حالت خیلی سخته واقعا! اینکه بدونی واسه چی باید غصه بخوری، خیلی راحت تره تا اینکه ندونی! اگر در مورد این مورد آخر به نتیجه ای رسیدین به منم بگین...
    متشکرم
    پاسخ:

    بله همه چی با صبر و توکل به خدا و تلاش خودمون حل میشه

    خیلی متشکرم از شما که وقت گذاشتین خوندین و نظرتونو گفتین

    ان شاءالله که عاقبت به خیر بشید




  • مکاترونیک خودرو
  • فقط بدون خودت زندگیتوتعریف میکنی نه دیگرااان
    پاسخ:
    همینطوره 

    ممنون از نظر خوبتون
  • مرتضی معادی
  • من نمیدونم روشم چیه ولی معمولا حالم خوبه ، غیر اون موقع عایی که زیادی فکر و خبال دارم و بیش از اندازه زیر فشارم . فقط میدونم یه زمانی که خیلی خیلی ازش میگذره یاد گرفتم چجوری به دنیا نگا کنم که خوشبخت باشم. فکر کنم از همه چی مهم تر طرز نگاهه . بعد از اون خود به خود به یه روش میرسی که نمیدونی چیه ولی خوشبخت و خوشحالت میکنه !

    پاسخ:
    بله درسته طرز نگاه مهمه  خیلیم مهمه

    ممنون از حضور گرم و نظر خوبتون

  • حامد عبدالهی
  • خواهش میکنم
    ممنونم
    پاسخ:
    متقابلا منم ممنونم از حضورسبزتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی