رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دوست داشتن

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ

 چقدر زندگیم  شیرین و دنیام قشنگتر میشه 


 اگه من علاوه برخودم بقیه رو هم دوست داشته باشم 




حتی اون کسی که در حقم بد کرده


نظرات  (۱۷)

  • ✿✿سرباز شیعه✿✿
  • آحسنت به شما

    لطفا به ما سر بزنید
    پاسخ:
    ممنون 

    باکمال میل 
  • سیّد محمّد جعاوله
  • پنجاه پنجاه قبول دارم
    پاسخ:
    :)  ممنون بابت  حضورتون...

    لایککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
    پاسخ:
    چه لایک کشداری :)

    خیلی ممنووووووون
  • علیرضا امیدیان نسب
  • اره موافقم
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون
    سلام
    دقیقا همینطوره
    اما گاهی انسانها به شدت بخیل شده،
    حتی محبت افراد را وظیفه قلمداد و در صورت برآورده نشدن خواسته هایشان بذر کینه در دلهایشان می کارند...

    چه خوبه دوست داشتنِ بدون توقع
    محبتِ بی چشم داشت...


    و هزاران آفرین بر شما و اندیشه های خوبتون.
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم 

    همینطوره که میگین چه خوبه بدون هیچ چشم داشتی محبت کنیم و دوست بداریم ..


    و هزاران آفرین به این همه لطف و محبت و نگاه زیباتون 


    پست شمابسیارخوب است
    پاسخ:
     ممنون  بابت حضور سبزتون
    :)
    پاسخ:
    :)  ممنون بابت حضور گرمتون
  • ژله پرتقالی
  • :)
    پاسخ:
    :)   ممنون بابت حضور گرمت
  • دخترمهتاب ...
  • انرژی گرفتم در حد اعلی
    پاسخ:
    :) خدارو شکر 
    وقتی همه را دوست داشته باشی...
    نور همه قلبها به قلب آدم میاد..
    پاسخ:
    چه تعبیر زیبایی من که خیلی دوس داشتم این جمله رو 

    ممنون بزرگوار
    فوق العاده میشه
    پاسخ:
    همینطوره فوق العاده میشه 
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • :) 

    دوست داشتن همه خیلی کار سختیه ..
    پاسخ:
     اگه کار آسونی بود که مزه شیرینش احساس نمیشد:)


    آورین کارخوبی میکنی
    پاسخ:
     الان که اول راهم اگه تا پایان عمر شریفم ایطوری بودم آفرین دارم :)
    شاید...
    پاسخ:
     حتما دنیام قشنگتر میشه :)
    من هنوز به این مرحله نرسیدم که کسیو که بهم بد کرده دوست داشته باشم؛فقط برام هیچ فرقی نداره بی تفاوت بی تفاوت
    پاسخ:

    آخه یه جا خوندم  هر که مردم را بیشتر دوست بدارد خدارا بیشتر دوست داشته است و مومن کسی است که خدا را بیشتر دوست بدارد

    مردم هم یعنی همه  حتی اون کسی که از نظر ما بدِ

    رو همین اصل چند وقتیه دارم تمرین میکنم که اینطوری باشم پس منم تازه کارم و امیدوارم کهنه کار بشم و وسط راه کم نیارم ..
  • فرناز فرزان
  • سلام
    این انرژی مثبت در وهله ی اول به خود آدم بر می گرده و بعد به دیگران.
    به قول معروف هر چه کنی به خود کنی جمله که نیک و بد کنی
    ممنون از پست انرژی بخش و شادتون
    پاسخ:
    سلام علیکم : دقیقا همینطوره

    خواهش میکنم شما با حضورتون انرژی رو صد چندان کردین ممنون و متشکر بابت گرمای حضورتون :)
    اگه بشه چی میشه
    پاسخ:
     دنیامون بهشت میشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی