رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تقدیم به شما:)

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ
 خوشحالی یعنی  حتی کسایی رو که ازشون انتظار نداری

بهت زنگ بزنن و تولدتو تبریک بگن..

******

 میگن اگه دیدی خوشحالی بدون  کسی یا کسانی در حقتون

 دعای خیر کردند


همراهان خوبم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشید


از همتون بابت محبت و حضور پرمهرتون صمیمانه قدردانی میکنم...


 تقدیم به  شمایی که بی توقع مهربانید ...

نظرات  (۱۷)

  • ♥سرباز شیعه♥
  • سلام

    خیلی خوب بود

    ممنون
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون از نگاه و حضور همیشه سبزتون
    ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    پاسخ:
    ممنون از حضور همیشه سبزتون 
    سپاس.
    پاسخ:
    سپاس از حضور گرمتون
    لحظه هاتون شکرگون
    پاسخ:
    ممنون دوست خوبم :)
    الان یعنی تولد شماست؟ 
    تولدتون مبارک :)
    پاسخ:
    دیروز تولدم بود:)



    الان این پست برای تشکر  و قدردانیه 

    خیلی ممنون  بابت تبریک:)
    مرسی از تقدیم گل و این پست قشنگ ...:))


    پاسخ:
    خواهش میکنم :)

    نگاهتون قشنگه :)
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • مرسی
    تچکر :))))
    پاسخ:
    خواهش فراوان :))
    بلی بلی بلی

    پاسخ:
    بعله :)
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • چه گل قشنگی ... !!! انقد گل طبیعی دوست دارم ... :)

    پاسخ:
    خوشحالم خوشتون اومده 

    گل طبیعیم شما رو دوست داره :)
  • علی محمدرضایی
  • دستتون دردنکنه
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
  • فرناز فرزان
  • چقدر قشنگه
    دستتون درد نکنه

    پاسخ:
    خواهش میکنم  :)
    تولدت مبارک البته با تاخیر :)
    پاسخ:
    با تاخیر می پذیرم :)


    خیلی ممنون :)
    دعای خیر همیشه بدرقه  راهت باشه❤
    پاسخ:
    خیلی ممنون♥
    خیلی ممنون
    پاسخ:
     ممنون از حضور همیشه سبزتون :)
    partchap partlist
    dar zemn
    LIKE!!!!!! be :تقدیم به شما:)
    پاسخ:
    ممنون :)
    چه گلای قشنگی👍👍
    پاسخ:
    چشات قشنگه:)
    من چقدر دیر رسیدم-__-
    با تاخیر تولدت خیلی خیلی مبارک بانوی شهریوری؛)چقدر شهریوری هامون زیادن آخه؛))

    پاسخ:
    مهم رسیدنه که شما بلاخره رسیدی :))

    خیلی خیلی ممنون بانوی بهار:)

      شهریوریا زیادن واقعا؟؟

     من که یه پست گذاشتم هیشکی اعلام حضور نکرد جز یه نفر حتما  دوستای شهریوری شما زیادن :)

    بازم ازت ممنونم بابت تبریک ایشاالله تولدت جبران کنم تبریک بگم اگه زنده باشم البته :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی