رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گزینه طلایی

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ

نظرات  (۱۹)

منم دقیقا همین کارو میکنم ....
پاسخ:
آفرین به شما
  • سیّد محمّد جعاوله
  • لایک
    پاسخ:
    تشکر
    لایک.
    پاسخ:
    ممنون
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • نمیشه :///
    پاسخ:
    خب الان من پاسخ مناسبی ندارم بهت بدم  پس سکوت میکنم :)
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • 😃😃 عالی
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • مهنا احمدی
  • آره واقعا
    پاسخ:
    ممنون از حضور گرمت :)
    منم همینکارو میکنم 
    گاهی جواب مناسبی هم دارم اما نمیتونم بیانش کنم
    و باز هم سکوت میکنم
    پاسخ:
    نحوه بیان کردنم مهمه  اگه شک داریم که اوضاع رو بدتر میکنیم همون بهتر که سکوت کنیم و اگه با سکوت اوضاع بدتر میشه بهتره ساکت نباشیم 
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • همینطوره ولی گاهی اوقات نشدنی:)
    پاسخ:
     امیدوارم  همون گاهی اوقات اگه حرفی گفتیم  هم پشیمونی به بار نیاره  :)
  • علیرضا امیدیان نسب
  • اره عکسشو دارم رو گوشی
    ممنون
    پاسخ:
     منم  از حضور گرمتون ممنونم 
    .....
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون 
    کاملاصحیح
    پاسخ:
    ممنون از حضور گرمتون
    درود بر این کلام
    پاسخ:
    درود

    ممنون از حضور گرمتون
  • ♥سرباز شیعه♥
  • احسنت به شیری که خوردی
    پاسخ:
    :) ممنون بر شما هم احسنت 
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • آره خوب...

    سخندان پرورده پیر کهن

    بیندیشد آنگه بگوید سخن

    مزن تا توانی بگفتار دم

    نکو گوی اگر دیر گویی چه غم

    بیندیش و آنگه بر آور نفس

    و زان پیش بس کن که گویند بس

    به نطق آدمی بهتر است از دواب

    دواب از تو به گر نگویی صواب

    پاسخ:
    بسیار عالی 

    ممنون از حضور سبزتون بزرگوار
  • دختر اسمانی
  • (: والا
    پاسخ:
    :) ممنون و متشکر از حضور گرمتون
    اره ولا
    پاسخ:
    ممنون و متشکر بابت حضور سبزتون
    +
    پاسخ:
    تشکر :)
    اره واقعا:)))
    پاسخ:
    ممنون از حضور گرمت :)
  • بانوی بهار
  • یــــــــــس
    پاسخ:
    :)  ممنون از حضور سبزت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی