رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دل نوشته های ماشینی :)

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ
 





تا حالا دقت کردین به نوشته های پشت ماشین ؟؟؟

 بعضیا غمگین بعضیا خنده دار بعضیا عاشقانه و بعضیا عارفانه و...

 یه روز تصمیمم گرفتم یه قلم کاغذ دست بگیرم

 و تمام اون نوشته هارو یادداشت کنم

  والا  از اون روز تا حالا جز همین دو مورد چیزی ننوشتم 

کشتی نوح است یارب ناخدایش باش...

و

هر که مرا دید تو را نفرین کرد ....

تازه مورد داشتیم یارو پشت تراکتور نوشته کی به کیه؟

 من پرایدم :))


اینم یه مورد موتوری :)


شما هم اگه چیزی خاطرتون هست   بفرمایید:)


نظرات  (۲۵)

زیاد دیدم ولی یادم نیست.
پاسخ:
 ممنون از همراهیتون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حضور زن ندارم

    چرا یادم آمد
    چند سال پیش یه پرایدی رو شیشه پشت به انگلیسی نوشته بود

    با من ازداوج میکنی
    پاسخ:
    عجبا :)))
  • ♥سرباز شیعه♥
  • وانت دومیه خرابم کرد


    افرین
    پاسخ:
     ممنون از توجهتون
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خیلی جالبن
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون 
    سه چیز صداندارد:
    چوب خدا
    عیب غنی
    ومرگ فقیر
    پاسخ:
    خیلی عالی 

    ممنون :)
    چه بامزه راستش تا حالا اینقد دقت نکردم بهشون:))
    پاسخ:
     میدونم از این تاریخ به بعد دیگه  حسابی  دقت می کنین 

    فقط یادتون نره یه موردم واسه این پست اینجا ثبت کنین 

    باتشکر فراوان :))
    :) جالب بودن
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون :)
    +دهقان خلافکار
    +2 *2=7   کی به کیه؟
    +کجا ابگوشت میدن؟
    +الکی مثلا من بنزم!

    اینا چیزایی بود که دیده بودم
    پاسخ:
     خوب یادتون مونده

    چقدم بامزه بودن 

    ممنون از همراهیتون 
    جالب بود
    جمله ای که یادم هست : من از بیگانگان هرگز ننالم که هرچه کرد با من آن آشنا کرد
    پاسخ:
    بله  هر چه کرد با من آشنا کرد 

    خیلی عالی 

    ممنونم  از همراهیتون
  • مهنا احمدی
  • منم همیشه میخونم ولی یادم نمیمونه
    پاسخ:
    منم زیاد یادم نمی مونه  
  • مهنا احمدی
  • منم همیشه میخونم ولی یادم نمیمونه
    پاسخ:
    :) چقد خوبه این کامنتای تکراری :)
    سلام!
    چون کامنت تکراری دوست داری فقط!
    منم همیشه میخونم ولی یادم نمیمونه!
    :))))))))) !
    شاد باشی و سلامت!
    پاسخ:
    سلام علیکم 


     ممنون  بابت کامنت تکراریتون :)

    خیلی خوب بود :)

    تشکر شمام همچنین 
  • مجله ویترینو
  • خیلی عالی بود
    پاسخ:
     خیلی ممنون از نگاهتون 
    خخخخه من پرایدم :))
    پاسخ:
    خخخ 

    :))
  • مسافر هستم
  • خخخخخ
    جالب بود.
    از این علامت های تماس بی پاسخ و پیام خانده نشده پشت ماشینا زیاد شده...
    پاسخ:
    :))

    بله از علامتام زیاد استفاده میشه  ورود ممنوع-خطر-بوق زدن ممنوع و....



    ممنون از توجهتون 
    مرگ دست خداست پراید وسیله ست:)

    بنی آدم  رو اعصاب همدیگرند (یه چیزی تو همین مایه ها) :)

    بوق نزن سالار خسته س:)



    پاسخ:
    :)))
    منم یادم نیستن!
    ها راستی فکر کنم یکیش بود
    امپراطور دریاها •_●
    خخخخ
    پاسخ:
     خخخ:

    سلام 
    خب الان بگم منم همیشه میخونم ولی یادم نمیمونه باورتون میشه؟!؟! :-/
    من پشت سانتافه هم دیدم از اینا نوشتن!
    مشهدیا نوبرن بخدا !!!
    پاسخ:
    سلام علیکم : آره باورم میشه چرا نشه :)


    خب سانتافه سوار هم دل داره :)

    دم مشهدیا گرم  :)


    خیلی قشنگن.................
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
    همه از مرگ می ترسن

     من از راننده زن 
    پاسخ:
     از ناشناس بودنتون کاملا مشخصه چقد می ترسین :)

    خب نترس :) از قدیم الایام گفتن ترس برادر مرگه :)

  • در مسیر شدن
  • من یه پی دی اف دارم که توش این ماشین نوشته ها رو جمع کرده
    اگه خواستین بگین تا بگردم پیداش کنم ... توی هاردمه
    پاسخ:
     نه راضی به زحمت نیستم از لطفتون هم خیلی ممنونم فقط اگه چیزی خاطرتون بود ثبت می کردین کافی بود :)

    بازم تشکر از حضور گرمتون 

    زنده باشین 
    خیلی خیلی جالب و تازه بود . ممنون
    پاسخ:
    خیلی ممنون  از نگاهتون 
  • محمد حسین امینی
  • پشت یه کامیون بنز نوشته بود

    همه از من میترسن من از وانت نیسان!


    ولی از همه باحال ترش این بود:

    ز گهواره تا گور
    حسش نبود...



    پاسخ:
     ممنون خیلی بامزه بودن :)))

    دمتون گرم 


  • ژله پرتقالی
  • پشت یه ماشینه

    امسال هم گذشتو انتگرال به کارم نیامد
    پاسخ:
     خیلی ممنون از همراهیتون :)
    اینو دیروز دیدم

    مردانگی قصه برف در تابستان است؟!
    پاسخ:
    عجب جمله ایی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی