رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خرجی ندارد

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ

ادب و محبت خرجی ندارد 


ولی همه چیز را خریداری میکند.


             

متاجیو

نظرات  (۱۵)

:)
پاسخ:
:)
+
پاسخ:
تشکر از حضورتون
  • علی رحمانی پور
  • ممنون
    پاسخ:
    ممنون از حضور شما
  • مسافر هستم
  • احسسسسسسسسسسسنت
    پاسخ:
    ممنوووون 
    دقییییییقا
    پاسخ:
    ممنون بابت حضور گرمتون :)
    بله
    بنده خودم تجربه کردم
    :))
    پاسخ:
     :)  موفق باشید
    (:
    پاسخ:
    :)
    علی
    پاسخ:
    ممنون :)
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • همچین بی خرجم نیستا؟!!
    پاسخ:
    اگه ممکنه بیشتر توضیح بدین

    باتشکر
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • مختصر و مفید و عااااااالییییییییییی:)
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون:)
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • من غلام ادب عباسم

    عالی بود مثل همیشه
    پاسخ:
    ممنون ومتشکر:)
    صحیح
    پاسخ:
    ممنون
  • ماجده هستم
  • :)
    پاسخ:
    :)
    لایک داری

    پاسخ:
    ممنونم
  • ادریس ساتیاری
  • دقیقا :)
    پاسخ:
    ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی