رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با یک سرچ یافتمش :)

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

 یک روز  عینکمان را  گم نمودیم ودر به در به دنبالش همه جارا گشتیم


 و گردیدیم   از این جستجوها حتی یخچال  هم در امان نبود



انگار هر چه بیشتر می گشتم بیشتر گم میشد 


 گفتم نمی شود بیخیالش شوم 


  از این روفکری به سرمان  زد  یعنی  اینقدر آدم متفکریم من :)



یک سرچ نمودیم که دستم به لباست عینکمان گم شده است :)



و یکهویی  متوجه شدم عینکم دارد از  کنار کیس چشمک میزند 


القصه برش داشتم یک لبخندی زدم و کلی ذوق نمودم :)



نظرات  (۱۸)

  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • :))))
    پاسخ:
    :)))
    بسی تبریک برای یافتن عینکتان :)
    پاسخ:
     متشکرم:)
  • علی رحمانی پور
  • همیشه ذوق بنمویییی
    جالب بود
    پاسخ:
    :)) ممنون از نگاهتون
  • مجله خبری زیفا
  • مدیریت محترم سایت

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما

    محمد تقوی مهر هستم مدیر واحد تبلیغات مجله خبری زیفا .

    با توجه به عرصه فعالیت وبسایت شما در دنیای مجازی و به منظور گسترش فعالیت های طرفین تمایل داریم با وبسایت شما تبادل لینک داشته باشیم.

    اگر مایل به ایجاد همکاری با ما هستید از طریق فرم زیر تمایل خود را اعلام کنید.

    http://mag.zefa.ir/link

    فناوری اطلاعات زیفا همراه همیشگی شما

    www.zefa.ir

    پاسخ:
    سلام علیکم 

    روزتون بخیر
  • مهلا نوری
  • جالب بود نظر ىادتون نره
    پاسخ:
    متشکرم :)
    خخخخخ
    خوبه که زود پیداش کردی ^_^
    البته فکر کنم همچین زودم نبود •_●
    پاسخ:
     آره همچی زودم نبود 

    بعد چن روز پیداش کردم:)) 
    خخخ  آره ها نمیدونم چرا آدم یه چیزش گم میشه هرچی میگردی بدتر پیدا نمیشه
    بعد میبینی جلو چشمته
    پاسخ:
     دقیقا بدتر گم میشه بعد که بیخیال میشی همونجایی پیداش میکنی که چن بار گشتی :)))
  • آبان دخت ...
  • یکی گم کردن عینک بده... یکیم گوشی :|
    پاسخ:
    حالا گوشی اگه خاموش یا سایلنت نباشه میشه بهش زنگ زد پیداش کرد اما عینکو نه
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخ من همیشه عینکمو زیر مبل یا تخت یا میز ناهارخوری پیدا میکنم وقتیم گم شه همینجاهارو میگردم:)))))
    پاسخ:
    عینک من جا و مکان نمیشناسه هر جایی ممکنه پیدا بشه یه بار زیر پام دیدمش بیچاره صاف و یکدست شده بود خخخ


  • سرباز شیعه
  • خخخ
    جالب بود
    پاسخ:
    :))

    ممنون از نگاهتون
  • عرفان شهروزی
  • سلام عزیزم خوحال می شم به وبلاگ من سر بزنید و باهم تبادل کنیم....
  • دلقــ ــک
  • خخخخخخ
    شما هم شلخته اید مثل من !!!؟ D:
    پاسخ:
    من  نه اصلا :)))

     مگه شما شلخته اید خخخخخ




  • آبان دخت ...
  • از اونجایی که گوشی من اکثرا سایلنته فاجعه ی گم شدنش مث همین عینکه :|

    + تقصیر منم نیستا...وقتی میخوام بخوابم سایلنت می کنم بعد یادم میره از این حالت درش بیارم...اینجوریه که هزاران فحش میخورم از دوست و آشنا :)))
    پاسخ:
     حق با دوستان و آشنایان است و بس :)))
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • نتیجه این که کیس خیلی خوبه!!! خخخخخخ
    یعنی گمشده های دیگه رو هم نشونمون میده؟!!!
    پاسخ:
    دقیقا نتیچه می گیریم کیس خیلی خوب است   :))
  • دختر مهتاب ...
  • منم وقتی گمش میکنم یه حس مبهمی بهم دست میده
    پاسخ:
     آره واقعا یه حس مبهم ...
    الان ازون ذوقای من کردی نه ؟ *-*
    اون دماغ عملیه خوشمل نیست این قشنگه :دی

    ی سر اومدم میخاستم وبا نیاما ولی خب شیطونه دیگه :دی

    +عید بر شما و خانواده محترم هم پیش پیش موبارک :)

    پاسخ:
    آره از این ذوقای دماغ عمل نکرده  که خیلیم خوشملن خخخ

    چقد خوشحال شدم اومدی :)

    خیلی خیلی ممنون عید شمام مبارک :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی