رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

داره تموم میشه

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

 یه لحظه به خودم اومدم که ای دل غافل داره تموم میشه, دیگه آخراشه


 تو این مدت چیکار کردم, یه پله رفتم بالاتر یا اومدم پایین


 یا هنوز دارم در جا میزنم   



 آخر ماه رمضون   شدم عین  اونایی که درسشونو نمی خونن



 و  میذارن  نیم ساعت مونده به امتحان همچی رگباری می خونن و معتقدن...


" اونقدی این  نیم ساعت  جواب میده   که نگو.."


:) خب ما هم چیزی نمیگیم تجربه شده و حتما جواب میده :)



ولی من میگم  بهترین کار اینه که من آروم آروم خودمو آماده کنم تاروز امتحان


 نه باعجله...

 

نظرات  (۱۵)

بلههههههههه
پاسخ:
ممنونم  از حضور سبزت

التماس دعا
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • دقیقا منم همین الان داشتم به همین فک میکردم :(((
    هوووفففف
    پاسخ:
     امیدوارم این فکرا  به نتیجه برسه
  • ادریس ساتیاری
  • :) حس خوبیه که ادم به این فکر کنه تو زندگیش آیا تغییری داشته یا نه
    پاسخ:
    :) حس خوبتان مستدام
    دیگه آخراشه 
    پاسخ:
     بله داره تموم میشه 
  • یحیی پروین
  • وقتی اولشه میگیم کی تموم میشه! وقتی آخرشه میگیم ای کاش کمی بیشتر بود!
    پاسخ:
    واقعا ای کاش کمی بیشتر بود.
  • مسافر هستم
  • التماس دعا
    اگه دلت لرزید ما رو فراموش تکتید
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا ...


    ماه رمضونم تموم شد.
    راستی بیزحمت اگه میشه این وبو هم دنبال کن تازه نویسندش شدم. مرسیی^_^
    khianattt.blog.ir
    پاسخ:
    باشه 

    خواهش میکنم :)
  • محمد دانشمند
  • خیلی قشنگ بود
    فقط یه چیزی همین که شیعه امام علی هستی....همین که شب قدر احیا نگه داشتی ینی اینکه پایین نیومدی...
    همین که شب ولادت امام حسن خوشحال بودی...همین که شب شهادت امام علی دلت گرفته بود ینی دست خالی هم نیستی...
    همه یچیزی گرفتن فقط یه سریا کمتر...یه سریا بیشتر....امید وارم بیشتر گرفته باشی
    پاسخ:
    خیلی ممنون  شما قشنگ می خونین 


    ان شاءالله همینطور باشه  من هم امیدوارم

     بازم ممنون بابت حضور گرمتون 
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • اللهم لک صمنا
    و علی رزقک افطرنا
    فتقبّل منّا
    انک انت السمیع العلیم.
    پاسخ:
     خدایا براى تو روزه گرفتیم، و بر روزى تو افطار کردیم، خدایا از ما بپذیر، که تو شنوا و دانایى


    خیلی ممنون که با نظر خوب و ارزشمندتون وبمو نورانی کردین 

    متشکرم 

  • سرباز شیعه
  • +++++++++++++
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون
  • آبان دخت ...
  • دیگه آخراشه...

    عباداتتون قبول رفیق خاموش عزیز :)
    پاسخ:
    ممنون طاعات و عبادات شما م قبول  دوست عزیز :)
    روز اخر
    التماس دعا
    پاسخ:
    حتما 

    شما هم من محتاج به دعا رو فراموش نکنین
  • علیرضا امیدیان نسب
  • التماس دعا
    مارو فراموش نکنید
    پاسخ:
    حتما

    شما هم فراموش نکنید 

    التماس دعا
  • علی محمدرضایی
  • منم داشتم همین فکر رو میکردم
    پاسخ:
     من  اونجور که باید از این ایام استفاده نکردم :(
  • علیرضا ait20
  • والا مهم اون عزمیه که هر نفر داره ! اگر عزم ادم قوی باشه برای هدفش تلاش میکنه ولی اگ یکم سست باشه تو عزمش اونوقته که هی تنبلی میکنه و میندازه به روز آخر همه کاراشو ! 
    راستیتش من خودم هم خیلی تنبلی میکنم تو درس ولی امیدوارم خدا به هممون یه عزم راسخ بده ! 

    یاعلی 
    پاسخ:
    بله درسته مهم  عزم و اراده  قویه نه سست 


     منم امیدوارم 


    علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی