رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تو را ه بودیم خوش بودیم

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ

دلمان می خواست امروز را تا لنگِ ظهرمی خوابیدیم .


  حال لنگ ظهرهم نشد, نشد


همان  بین ساعت 9 تا 10  من که نمی دانم  چه  لنگی  می شود 


  خب دوست داشتم  تا همان لنگ می خوابیدم  که نخوابیدم 


یعنی نگذاشتند که بخوابم.


  می گویم : حال نمیشود بیخیال رفتن شویو یا اندکی تاخیر بنمایی


  تا  بلکه این چشمانمان از خواب باز شود..


می گوید:نه  قربانت شوم من, اصلا راه ندارد  بجنب که دارد دیر می شود.





 حتما وقتی  می گوید راه ندارد  خب راه  ندارد  دیگر..


می رویم....



 زمان بازگشت ورق برگشت 


 دلی که راضی به رفتن نبود حال راضی به آمدن نمی شد..  








 





 +  این  عکسو  چون بامزه بود گذاشتم :)



نظرات  (۱۹)

  • علی محمدرضایی
  • نظری ندارم
    پاسخ:
     نظری نداشتن هم خودش یه نظره

    ممنون :)
  • مهدی رهنما
  • ماجرای واقعی , تکان دهنده و شگفت انگیز 13 سال زندگی من با موجودات کاملا ناشناخته

    موجوداتی که مردم آنها را به نام جن می شناسند ولی واقعیت آنها کاملا متفاوت با برداشت مردم است.

    هر کدام از ما یکی از آنها را از ابتدای تولد در بدن و ذهن خود داریم

    و دنیا و آخرت ما در دست آنهاست.

     

    http://adamhoshyar55.avablog.ir/

  • سیّد محمّد جعاوله
  • موفق باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنون سلامت باشید
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • خواب
    وای
    نعمت الهی!!
    حلزونه رو :)))
    پاسخ:
     خیلی  بامزه س :))
  • علی رحمانی پور
  • منم امروز مجبور بودم زود بیدارشم به کارام برسم
    بالاخره ما مردا برای زندگیمون از خواب و خوراکم شده میزنیم حتی شب قبلشم یدار باشیم
    پاسخ:
     آره واقعا  خدا حفظتون کنه :)
    الهی..حلزون :)))

    +وای خواب ..
    خواب ..

    :||:
    پاسخ:
     :))




     شمام خواب :)

    آره خواب:)
  • مسافر هستم
  • خخخخخخ
    عجب عکسی
    خوب همینه دیگه آدم دیر قدر می دونه
    پاسخ:
    خخخخ


     بله همینطوره آدم دیر قدر میدونه
    حلزونه خیلی بامزس(:
    پاسخ:
    آره  خیلی :))
  • آبان دخت ...
  • نمی دونم چ نظری میشه راجع به این پست داد!
    دو چیز میشه گفت
    1.از اینجور با زور رفتنا و با زور اومدنا واسه همه یه بار حداقل اتفاق افتاده :)
    2.عکس بسی  بامزه است :))
    پاسخ:
     شما هر جور راحتی نظر بده خیالت تخت میخونم لذت میبرم استفاده میکنم و خوشحال میشم :)


     خیلی خوش اومدین خوشحال شدم از حضورتون :)
    :)))))))
    حلزونه اسهال مزمن داره؟
    :دی
    اصلا رو جادش خوب کار نکردن
    خب نمیومدید
    یه دور هم مزدید تا بعد
    :دی
    پاسخ:
    :)))) ذهن شما تا کجا که نرفت درسته قیافش غلط اندازه اما این وصله ها بهش نمی چسبه  :)

    بیچاره حلزونه :))

     دفه بعد دور میزنیم :)


  • محسن رحمانی
  • خوب خواهر من شب زود بخوابید که مجبور نشوید صبح تا لنگ ظهربخوابید :دی
    وهمسر آزاری کنید :دی
    پاسخ:
    اتفاقا  ما از سحر خیزانیم  یه وقت ریا نشه :)

     امروز استثنا بود که می خواستم زیاد بخوابم که نشد که بشه 
  • پنجره ی خیس
  • همیشه باید لنگ باشد
    پای زندگی!
    در برابر رگ احساس هایی که
    از آستین منطق بیرون زده
    باید نشست
    و فاتحه ی همه ی دلبستگی ها را خواند.



    بداهه ای متاثر از اثر شیرینتون
    :)
    پاسخ:
    یعنی واقعنی اثر من اینقدر تا ثیر گذار بود:))

    راستی خیلی خوشحالم از حضورتون  دلمون برای نوشته هاتون تنگ شده بود :)
    خخخ 
    چه حلزون تندرویی!

    پاسخ:
    نظر منم همینه خخخخ
  • توحید عالی نژاد
  • خخخخخخخخخ عکست قشنگ بود
    پاسخ:
    مچکرم :)
  • دختــــری از تبــار فاطمه
  • حلزونه باحاله
    پاسخ:
    منم چون باحال بود گذاشتم :)
    سلام.قراره یه سری افراد فعال جمع کنم اگر میرسید
    همیشه باشید تا اونجایی که وقتتون بذارن جز پیوندام لینکتون کنم.پست جدید رو هم مطالعه کنید.
    پاسخ:
    سلام :چشم  سر میزنم :)
  • (ک) (شباهنگ)
  • منظورتون اینه که دل را اونجا گذاشتید .
    ...خودتون برگشتید.؟؟
    پاسخ:

    منظورم این بود که منی که حاضر به بیرون رفتن نبودم   زمان برگشت  دلم می خواست زمان اینقدر تند نمی گذشت  هر چند فقط تو راه بودیم ولی خوش  بودیم 
  • آبان دخت ...
  • لطف دارین :)
    خواهش می کنم...منم ممنون بابت حضورتون :)
    پاسخ:
    خوشحالم دوباره می بینمتون :)
  • ادریس ساتیاری
  • جالب بود خوشم اومد اما من همیشه تالنگ می خوابم
    پاسخ:
    خوشحالم خوشتون اومده :)




    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی