رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بلا خره تونستم

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

این روزها درگیر کاری  بودم که خیلی ذهنم رو خسته کرده بود 


 شکر خدا دیگه تموم شد


 و بلاخره تونستم


 


  انگار یه وزنه سنگینی روی سرم و رو شونه هام بود که با تموم شدنش


 احساس سبکی خیلی زیادی داشتم دلم میخواست پرواز کنم 


  بازم خدارو شکر که اگه کمکش نبود هنوز درگیرش بودم ...


 یه چیزی هم در مورد پستام بگم واقعا  نمیدونستم پستام این حس خستگی رو انتقال میدن و شماخسته میشین 

 البته  شما نسل خسته بیشترتون  هم خسته هستین:)

  پس گردن پستای من نندازین لطفا :))




و پایان سخن :)

 خیلی ممنونم  که حواستون جمع و دقتتون بالاست و لطف می کنید

 و نظرات خوبتون که سازنده هست به بنده منتقل می کنید ..

دم شما گرم :)






نظرات  (۱۷)

  • من دلم پاکه ...
  • چاکرتیم دادا...🙌
    پاسخ:
    خیلی آقایی 
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خدا رو شکر

    موفق باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنونم سلامت باشید
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • بچه هه رو خخخخ
    پاسخ:
      آره خیلی دوست داشتنیه این بچه نماد موفقیتِ :)

    خدا واسه خونوادش حفظش کنه ..


    چنقده خوووووب که احساس سبکی میکنی ^_^
    پاسخ:
    ازت ممنونم 

    آره واقعا  خیلی  حس ِخوبیه :)




    عای عم خسته
    پاسخ:
    ان شا اءالله خستگی توام از تنت بره بیرون و بشی عای عم شنگول :)
    خدارا شکر
    پاسخ:
    بله خدا رو صد هزار مرتبه شکر 

    ممنونم از حضور سبزتون
    الان حس,حسه خوبیه ها ...
    نگهش دارین این حسه خوبو هرجور شده :)

    +بســــــــی تشکر :)
    پاسخ:
    رو چِشم :)

     منم از شما خیلی  متشکرم :)
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • چخ ساغ ال سن :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون و همچنین :)

  • علی محمدرضایی
  • خداروشکر
    پاسخ:
    بله هزران مرتبه شکر 

    سپاس از حضورتون 
  • مرتضی معادی
  • عه ! چقدر خوبه که بالاخره میشه !
    منم چند وقت پیش بعد از مدت ها ، یکی از کارام شد !
    خییییلیییی حال میده اصن ...

    پاسخ:


    خب خدارو شکر 

     الهی که  همیشه از این حسای خوب تجربه کنین 

    آره خیلـــــــــی :)

  • مسافر هستم
  • احسنت
    پاسخ:
     خیلی  ممنون 
  • من انقلابی ام
  • موفق باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنون سلامت باشید 
  • علی رحمانی پور
  • موفق باشی و خدا رو شکر که تموم شد
    پاسخ:
    خیلی ممنون سلامت باشین

    آره خدارو شکر
  • محسن رحمانی
  • خداروشکر که مشکلتون برطرف شد.
    پاسخ:
    من اسمشو مشکل نمیذارم یه مسئله ی سخت و پیچیده  البته برا من سخت بود که خدارو شکر حل شد


    خیلی ممنون از حضور گرمتون
  • دختر مهتاب ...
  • موافقم باهات
    پاسخ:
    ممنون :)


  • فاطمه نظری
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • (ک) (شباهنگ)
  •  پست ها تون بسیار زیباست..
    و ابدا خسته کننده نیست ..بلکه برعکس..

    در چهره و چشم این کودک اراده بسیار محکمی پنهانست..
    پاسخ:
     شما خیلی خیلی لطف دارین  :)

    بله همینطوره  اراده محکم 

    ممنون از نگاهتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی