رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جز تو

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

نظرات  (۱۴)

  • مهدی شاهمرسی
  • التماس دعا
    پاسخ:
    هر چند محتاجم به دعا 

    دعاتون میکنم 
  • رسانه بلندآوا
  • آره خداجون
    تنهامون نذار
    پاسخ:
    خدا هیچ وقت تنهامون نمیذاره ما ازش دور میشیم..
  • شیکسون (^_^)
  • من هم این روزها فقط خودشو نگاهشو میخوام...
    پاسخ:
     شبهای قدر برای ما هم دعا کنید التماس دعا 
    عکس و متن زیبایی بود :)
    پاسخ:
     خیلی خیلی ممنون  از نگاه زیبا و قشنگتون :)
    التماس دعا
    پاسخ:
    دعاتون میکنم هر چند محتاجیم به دعا 


  • مسافر هستم
  • الهی و ربی من لی غیرک
    پاسخ:
    ممنون و متشکر بابت حضور ارزشمندتون 
    اخ گفتی
    لامصب ادم هر دعایی میکنه میبینه باز کمه
    دیگه تهش مجبور میشه بگه خدایا هرچی تو بگی
    همون
    پاسخ:
    همینطوره خواستن ما هیچ وقت تمومی نداره هر بار ی چیزی میخوایم و میگیم این دیگه آخریشِ

     خدا بهمون میده دوباره ی چیز دیگه می خوایم 

    بعضی وقتا خودمونم نمیدونیم چی میخوایم و به قول شما میگیم خدایا هر چی تو بگی همون
  • سرباز شیعه
  • ++++++++++++
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
  • محسن رحمانی
  • فقط خود خدا.

    ان شاالله خدا همه مارو ببخشه.
    پاسخ:

    ان شاءالله 

    ممنون از حضور سبزتون 
  • علی محمدرضایی
  • باهات موافقم
    پاسخ:
    ممنون و متشکر 
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • قشنگ بود:))
    تنها نشیم هیچ وقت...
    پاسخ:
    مرسی از نگاه قشنگت :)
  • من انقلابی ام
  • برای نصرت رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل در سوریه و عراق و یمن دعا کنیم.

    برای سلامتی مدافعان حرم که سالم به وطن برگردند.
    پاسخ:
    ان شائالله که  خدا حافظ و نگهدارشون باشه..
  • (ک) (شباهنگ)
  • ..
    گفتم از خیل خلیلان تو من بی خبرم
     گفت آنان که جز ما نخواهند از ما..
    پاسخ:
    به به بسیار عالی 

    ممنونم از حضور سبزتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی