رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

درو ببند سوز میاد:)))

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ

میگه  :)


بابای من واسه اینکه ثابت کنه هوا هنوز اونقدر گرم نشده که ما کولر روشن کنیم 


 یه هفته ای هست که ظهرا با پتو می خوابه وسط هال !!



تازه هر نگون بختی ام تو این شرایط در هال رو باز کنه


یه چیزی پرت میکنه طرفش میگه درو ببند سوز میاد !! :/



نظرات  (۱۳)

هخخخخخخخ
از دست این بابا ها 
:)))
پاسخ:
:)))) 
  • علی رحمانی پور
  • ایول بابای شما
    مام یاد بگیریم
    پاسخ:
    :)  
  • سیّد محمّد جعاوله
  • جالبه
    پاسخ:
    :)
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))))
  • مهدی رهنما
  • ماجرای واقعی , تکان دهنده و شگفت انگیز 13 سال زندگی من با موجودات کاملا ناشناخته

    موجوداتی که مردم آنها را به نام جن می شناسند ولی واقعیت آنها کاملا متفاوت با برداشت مردم است.

    هر کدام از ما یکی از آنها را از ابتدای تولد در بدن و ذهن خود داریم

    و دنیا و آخرت ما در دست آنهاست.

    http://adamhoshyar55.avablog.ir/

     باباس دیگه
    خخخخخ
    ++++++++
    پاسخ:
    آره خب باباس :))
  • (ک) (شباهنگ)
  •  حتما حق داره بابا..
     چه سبیلای نازی هم داره ..  :)
    پاسخ:
    خخخخ
  • توحید عالی نژاد
  • عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
    پاسخ:
    :)))))
    ((:
    پاسخ:
    :)))
    خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
  • مسافر هستم
  • خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
  • دختــــری از تبــار فاطمه
  • عکسش خیلی باحال بود
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون  :)
  • پریسا خانم
  • سلام عزیزم اگه میخوای بازدیدات زیاد بشه و مطالبتو همه ببین پس بیا به سایت من و با من تبادل لینک کن آدرس سایت من mitralink.ir
    پاسخ:
    سلام :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی