رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مفت باشه گوش باشه

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

همیشه حرف زدن خیلی  راحتر از عمل کردن  است


از این رو بیشتر از اینکه عمل کنیم حرف می زنیم...


حرفهای زشت و حرفهای زیبا  

گاهی حرف می زنیم برای اینکه  به خودمان انرژی بدهیم .


گاهی حرف می زنیم برای اینکه حرفی برای گفتن داشته باشیم 


گاهی حرف می زنیم برای اینکه نشان دهیم خیلی می فهمیم 


گاهی حرف می زنیم  کم نیاوریم


گاهی حرف می زنیم که دیده شویم


و گاهی حرف می زنیم و حرف می زنیم و حرف می زنیم


چون یک گوش مفت گیر آوردیم  


پس هر چه می خواهد دل تنگت بگو


 اما خواهشا حرف مفت نگو...







نظرات  (۲۱)

  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • متینه حرفتون 
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • نخواد حرف مفت بگه ، حرف دیگه ای واسه گفتن نداره خوب !!!
    بزرگانمون در باب صحبت اکتفا می کردند به مقدار ضرورت...
    روایات زیادی در تمجید صمت(سکوت) وارد شده...

    چقدر حرف زدم!!! خخخخخ
    پاسخ:
     خواهش می کنم این چه حرفیه:)

    شما  هر چی دلتون می خواد بگید استفاده می کنیم از حرفهای ارزشمندتون
    جالب بود :))
    پاسخ:
    ممنون :))

    جالب می خونی
    من آدم پرحرفی نیستم .بعضی وقتا می بینن من بیشتر اهل گوش کردنم ، شروع می کنن به حرف زدن و حرف زدن و حرف زدن که دیگه مخم سوت میکشه .یه کی نیست بهشون بگه ، یه خرده مراعات کنین.
    پاسخ:
    کم گوی و گزیده گوی چون در


     می فهمم چی میگین با همچی آدمایی برخورد داشتم 


    دقیقا
    پاسخ:
    ممنون از حضور گرمت :)
    :))
    عجب عنوانی :دی
    پاسخ:
    خوشتان آمد :))
    آره دیگه ...
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون از حضور گرمتون
  • مسافر هستم
  • حرف نزن عمل کن
    با خودم بودم:)
    زیبا بود
    پاسخ:
    حرف نزن عمل کن

    منم با خودم بودم:)

    ممنون نگاهتون زیباست
    کاش واقعا به حرفامون عمل کنیم !
    پاسخ:
    کاش ...

    ممنون از نگاهتون
    حرف مفت :///
    پاسخ:
    آره خب ...

  • علی رحمانی پور
  • من حرف زیاد میزنم مخصوصا تا یارو رو قانع نکنم ول نمیکنم
    عاشق گوش کردن هم هستم . شاید جواب ندم هل ولی خیلی خوشم میاد یه ساعت برام حرف بزنن گوش کنم
    پاسخ:
    خب یارو مجبور میشه قانع بشه :)

    ممنون از وقتی که گذاشتین و خوندین
  • سیّد محمّد جعاوله
  • نگاهتان متعالی.
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون 
    بعضیا انقدر حرف میزنن دیوانه میکنن آدمو :))
    پاسخ:
    امان از دست این بعضیا :))
  • ....مسعود ....
  • ممنون
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون
  • دختـــــــری از تبــــار فاطمه
  • زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون 

    نگاهتون زیباست
  • (ک) (شباهنگ)
  • عالی بود..
    دوصد گفته چون نیم کردار نیست..
    پاسخ:
    ممنون از حضور گرمتون بزرگوار
  • نشسته خنده
  • ولی بعضی وقتا این حرف ها هستن که مقدمات کار های خوب رو فراهم میکنن
    البته بازم بیهوده گفتن بیهودس
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبز  و نظر خوبتون
    دقیقا:)
    پاسخ:
    ممنون   از حضور گرمت:)
  • دختر مهتاب ...
  • عالی بود متن
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
    سخن کم گوی تا در کار گیرند
    که در بسیار بد بسیار گیرند
    موفق باشید...
    پاسخ:
    ممنون 

    سلامت باشید
    کلا اگه حرف نزنیم میمیریم :))))
    پس مجبوریم یه چیزی بگیم!!!
    پاسخ:
    اون که بعله:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی