رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

الکی مثلا خوابم

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ


یادش بخیر


قبلنا شب که میشد می خوابیدیم:)



نظرات  (۲۴)

  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • ماه رمضون با این شبای کوتاه سنگین تر اینه که هم نخوابیم خخخخخ
    پاسخ:
     اگه بخوابیم سحر خواب می مونیم پس  همون بهتر نخوابیم   :))
  • مرتضی معادی
  • خخخ
    الان صب میخوابیم دیگه !!
    پاسخ:
    آره  دیگه :))
  • مسافر هستم
  • خخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خخخخخ
    پاسخ:
    :))
  • توحید عالی نژاد
  • زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون از نگاه زیباتون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حس خوب
    پاسخ:
    :) الهی که همیشه حس خوب داشته باشین
  • پلنگ صورتی
  • :)) یادش بخیر... 
    پاسخ:
    آره خیلی خیلی یادش بخیر:)
  • (ک) (شباهنگ)
  • من که بچه بودم، 
    بیشتر وقت ها موقع شام خوابم میبرد.. 
    پاسخ:
     یادش بخیر بچگیا:)


    یادش به خیر
    پاسخ:
    آره یادش بخیر
  • علی رحمانی پور
  • بخواب و یادی از خاطرات نکن
    من بجات بیدلرم تو بخواب
    پاسخ:
     به جای من:)

     

    مرسی راضی  به زحمت نیستم  من  به جای خودم می خوابم:)

    ولی من هنوزم ک شب میشه میخوابم :\\\\
    پاسخ:
    هزارو سیصد آفرین:)
    ولی من هنوزم ک شب میشه میخوابم :\\\\
    پاسخ:
    آفرین:)
  • مهدی زراعتی رخشاندل
  • حقیقتیه
    پاسخ:
    ممنون که می خونین
  • ....مسعود ....
  • اره یادش بخیر
    پاسخ:
    پس شمام شبا نمی خوابین 
    موفق باشی
    پاسخ:
     ممنون سلامت باشین
  • فرشته ای ب نام فائزه ...
  • خخخخخ
    عجب 
    گفتی ها
    پاسخ:
    :)) شمام جز ء اون دسته ایی بودین که تا صب بیدار بودینا 
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • خخخخخخ
    مگه الان شب که میشه چی کار میکنین؟؟؟؟

    من که میخوابم
    پاسخ:
    الان شب که میشه نمی خوابیم 12 به بعد می خوابیم که صب میشه دیگه :)


  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • یادش بخیر....
    پاسخ:
    آره یادش بخیر

    پس شمام شبا نمی خوابین
    چه عکسه خوشکله ^_^
    پاسخ:
     خوشحالم خوشت اومدِ:)
    یادش بسی بخیر
    پاسخ:
     شما هم:)
    مگه الان نمیخوابی؟
    من که میخوابم
    سحریم به زوربیدارم میکنن
    پاسخ:
    چرا می خوابم ولی خیلی دیر..سعی میکنم از این به بعد زود بخوابم:)

    سحری کسی بیدارم نمیکنه خودم بیدار میشمو بقیه رو به زور بیدار میکنم:)

    من اگه خواب بمونم همه خواب می مونن


    مگه حالا  شب ها نمی خوابید؟!


    پاسخ:
     منظور از شبها قبل از ساعت 12 ست , بعد از اون ساعت می خوابم:)


    هههههه
    پاسخ:
    :)))
  • نشسته خنده
  • ما رمضونه وو همین چیزاش 
    ماه خدا صبح شب نمیشناسه که
    پاسخ:

     حق با شماست :)


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی