رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چه کرده ای تو با دلم

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ


چه کـرده ای تـو بـا دلم که از تو پیش دیگران


گلایه هم که می کنم شعر حساب می شود


 

نظرات  (۱۲)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • حس خوب
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبز شما
  • فرشته ای ب نام فائزه ...
  • عالیه
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
    عجب....
    زیباست این شعر.....
    توی تست های قرابت معنایی هم زیاد دیدم اینو :))
    پاسخ:
     بله خیلی زیباست

    پس  می شناسینش :))
    :)
    پاسخ:
    :) ممنون از حضورتون
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • به به
    پاسخ:
    مچکرم از حضور سبزتون
  • مسافر هستم
  • بسی زیباست
    پاسخ:
    خیلی ممنون از نگاهتون
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • خیییییییلیییی لایک داشت احسنت
    پاسخ:
    خیـــــــــــــــــــلی ممنون از نگاهتون
    :)))
    پاسخ:
    :))
    شعر های کاظم بهمنی رو دوست دارم...:)
    لایک

    پاسخ:
    مرسی:)


    بح بح خیلیم عالی
    پاسخ:
    مچکرم :)
  • مرتضی معادی
  • هیییع !
    چه کرده ای !!!؟

    پاسخ:
    ممنون که  خوندین:)
    واقعا دلنشین
    پاسخ:
    ممنون که می خونین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی