رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غول چراغ جادو:)

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ
 بچه که بودم دلم می خواست یه دونه از این چراغای جادو داشته باشم

  غولِ اون تو باشه  و فقط آرزوهای منو برآورده کنه تصورم این بود  

 اگه غولِ بیاد  بیرون  من از ترس زبونم بند میاد 

و   دیگه  نمی تونم آرزوهامو بهش بگم ...

 نمیدونم اگه غول چراغ جادوی منم  می خواست  مثل غول تو عکس آرزو برآورده کنه

  بازم دلم چراغ جادو میخواست یانه:)





نظرات  (۱۹)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالی 
    و بامزه
    خودم همین آرزو رو داشتم
    متشکرم

    پاسخ:
     چه جالب شما هم همین آرزو رو داشتین

    تشکر از نگاهتون


  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • کجایی کودکی ؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    الان فقط تو درون ماست:)
  • پلنگ صورتی
  • :))) عجب
    پاسخ:
    :))

    خیلی خوش اومدین:))

    :))

    غول هم غولای قدیم....البته غول چراغ جادو رو عرض می کنم...

    پاسخ:
    دقیقا زدین به هدف غول هم غولای قدیم:))
  • مهرداد طارقلی
  • جالب بود
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
  • مسافر هستم
  • خخخخخخخخ
    والا با این کنکورشون
    پاسخ:
    والا :)))
  • سام نجفی نیا
  • من می خواهم برگردم به کودکی

    حسین پناهی
    پاسخ:
    خدا رحمت کنه آقای پناهی رو

    ممنون بابت حضور گرمتون
    عالییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    ممنوووووووووووون
    ((((((((: از من فرشته ارزوهابراورده میکرى
    پاسخ:
    فرشته آرزوها:))

    خیلی هم خوب:)
  • فرشته ای ب نام فائزه ...
  • خخخخخخخخ

    عالی بووود

    پاسخ:
    ممنونم:)))
  • فرشته ای ب نام فائزه ...
  • خخخخخخخخ

    عالی بووود

    پاسخ:
    بازم ممنوووووووووووووووونم :))))
  • گروه فرهنگی صبح امید
  • عالی
    پاسخ:
    تشکر 
  • (ک) (شباهنگ)
  • غول حقیقی همینه ..
     اون غولی که آرزو برآورده میکنه..
     فقط خیالبافی های آدم خوش خیاله.:)
    پاسخ:
    حق با شماست:)
  • مهدی زراعتی رخشاندل
  • فک کنم آرزوی همه باشه
    پاسخ:
    منم همیطور فک میکنم:)


    خخخخ
    پاسخ:
    خندوانه:))
    خخخخ
    پاسخ:
    :)))))
  • صالح احمدی
  • خخخ چقد جالب بود
    پاسخ:
    :)) خوشحالم  که دوس داشتین
    یادش بخیر
    ولی حیف همش فقط ارزوست...
    پاسخ:
    خیلی از  آرزوهامون بدون غول چراغ جادو هم  برآورده میشه :)
    + فقط غول چراغ جادوی پشت کنکوری ندیده بودیم که... :-))))
    پاسخ:
     که اونو هم  دیدین:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی