رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلم فقط تو رو میخواد

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ق.ظ


بلد نیستم عارفانه تر از این بگویم که :خدایا توبامنی اما من نه ...




تو که نباشی دلم آنقدر پر می شود  که اضافه اش از چشمانم میچکد



بذار ساده و خودمونی تر بگم   کارم پیشت گیره :(


خدایا :دلم فقط تو رو میخواد

نظرات  (۶)

وقتی نخواد....
پاسخ:
من یا خدا؟

خدا که همیشه دلش منو میخواد:)

منم که همیشه کارم پیش خدا گیره :)


دقیقا منم 
پاسخ:
خدام دلش تو رو میخواد:)
  • برنامه نویس جوان
  • خیلی قشنگ مثل همیشه
    پاسخ:
    مثل همیشه شمام لطف دارین

    ممنون
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • فقط خدا
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون
    قشنگ بود 
    پاسخ:
    تشکر از نگاه قشنگتون
    ):خدادلم فقط تورومیخواد
    پاسخ:
     خدام دلش تو رو میخواد:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی