رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلم پرواز میخواهد

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ





دلم پرواز می خواهد 

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد


دلم اواز می خواهد


دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد


دلم بی رنگ و بی روح است


دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد


نظرات  (۵)

منم دلم می خواد
پاسخ:
:)
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • به به ...
    پاسخ:
    :)
    زیبابود 
    پاسخ:
    :) ممنون
  • دختر مهتاب .....
  • دلم منم میخوااااد....
    پاسخ:
    :)
    :(
    پاسخ:
    :)(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی