رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

محکمتر بغلم کن

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۴ ب.ظ

 

   جز تو کی اونقد مهربونه  که وقتی ناراحتیامو سرش خالی میکنم 


 بازم دوسم  داشته باشه 


بغلم کنه ..


بوسم کنه...


نوازشم کنه .



حتی اگه روم نشه بگم ببخشید تند رفتم  


بگه    بخشیدمت



 من بی تو احساس بدی دارم..


خدایا ...


 محکمتر بغلم کن






نظرات  (۱۵)

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • الهی وربی من لی غیرک...
    پاسخ:
    سپاس بابت نظر ارزشمندتون
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • سلام علیکم خوشحال میشم درختم قرآن شرکت کنید
    پاسخ:
    علیکم سلام

    چشم :) ممنون از دعوتتون
    محکم تر بغلم کن
    تا هیچوقت یادم نره همیشه توی بغل تو ام !!
    مرسی . خیلی خوب بود !

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    شما خوب خوندین
    ما هم باید محکم تر بغل کنیم.
    پاسخ:
     بله 

    ممنون بابت حضور سبزتون


  • برنامه نویس جوان
  • احسنت
    پاسخ:
    متشکرم
    زیبا
    پاسخ:
    ممنون
    لایک
    پاسخ:
    مرسی
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالییییییییی
    پاسخ:
    خیلی ممنووون
    زیبا بود..
    پاسخ:
    ممنونم 

    نگاهتون زیباست
    خیلی قشنگ بود :)
    پاسخ:
    ممنون:)

    نگاهت قشنگه
    متشکرم 
    پاسخ:
    تشکر از حضور سبز شما
    ای جان خدایا منم بغل ...
    پاسخ:
     :)
  • ظریفه رستگار
  • چه نگاه زیبایی...چه لطیف...پر از حس های خوب...
    مرسی...
    خدایا! من رو هم محکم بغل کن.
    پاسخ:
    شما خوب و زیبا و بااحساس می خونید ممنونم از حضور گرمتون
    لایک
    پاسخ:
    مرسی
  • مهرداد طارقلی
  • الهی هب لی کمال الانقطاع الیک...
    پاسخ:
    ممنون بابت حضور سبز و نظر ارزشمندتون


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی