رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آرام باشیم:)

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

نظرات  (۸)

رلکس رلکس رلکس تر
ههههههه
پاسخ:
:))
امروزت بهتر از دیروز
پاسخ:
خیلی ممنون 

امروز شمام بهتر از هر روز
خوشگله و سوال اساسی 
البت خودش کمک می کنه 
پاسخ:
صد  در صد

ممنون بابت حضور سبزتون:)
بله واقعا با خدا باش پادشاهی کن.
ممنون دوست عزیز
پاسخ:
ممنون بابت حضور سبزتون:)
از هر طرف که عشقت کشید برو:)

پاسخ:
ممنون از  راهنماییتون:)

من رفتم:)
(((: 🙋
پاسخ:
:)))
  • مهســـــــــــــا ...
  • اصن امروز خیلی روزه بدیه
    دلم خیلی گرفته دوس دارم گریه کنم ولی نمیتونم :(
    خدایا خودت کمکم کن
    پاسخ:
    الهی آمین


    خدا به هممون کمک کنه

    امیدوارم حالتون خوب بشه

    + ...
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی