رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من زن نمی گیرم

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ



سه تا پسر بچه باهم بازی میکردن   و می خوندن


 (هر, کی, تک, بی,یا,ره, اون, زود,تر, زن ,می ,گی,ره)



و در این میان قرعه به نام یه  پسر 8 ساله افتاد


 و ایشون اعلام کرد که من زن نمیگیرم خونه و ماشین می گیرم  :)




نظرات  (۱۸)

پسر  فهمیده ای بوده
پاسخ:
:))
  • مهســـــــــــــا ...
  • خخخخخ
    پاسخ:
    خخخخ
  • نرگـ ــس ...
  • بیخود میکنه زن نمیگیره ;)

    زود باش اون چوب دستی رو بده من
    پاسخ:
    همینو بگو جر میزنه خخخ

    ببخشش قول میده دیگه تکرا ر نشه:)))
    نه تورو خدا حالا بیا بیگیر:)
    جان من بیا بگیر...مرگ من بیا بگیر:-)
    پاسخ:
     اصرار نکنین دیگه میخواد پله های ترقی رو بره بالا:))
  • شِمِلـ ــیا
  • :)))
    پاسخ:
    :))))
  • دینای دیگر ※※
  • خخخخخخخ
    پاسخ:
    :))))
    واقعا پسر فهمیده ای بوده
    منم جدیدا زن نمیگیرم در پی خرید خونه و ماشینم دی
    پاسخ:
    حالا اون بچه بوده یه چیزی گفته شما زن بگیر زن خوبه:)
    چه بسیارند آن‌ها که گفتند زن نمی‌گیرم و ..
    شدند زن‌ذلیل‌ترین‌های عالم وجود :|
    پاسخ:
    زن ذلیل :))

    نه اسمش هس تفاهم:)))
  • مهنا احمدی
  • عجب0_o
    پاسخ:
    :))

    !!!!!!!
    خط اول نوشته نامفهومه از نظر متنی اما منظور مشخص بود 
    ان شاءالله بفهمیم ازدواج مهم تره
    پاسخ:
    خط اول سبک خوندن شعر بچه ها تو اون بازیه  حالا اسم بازی رو نمیدونم چیه ولی بش میگن بازیه هر کی تک بیاره :)))

    ان شاءالله ..

    %100 ازدواج مهمتره 
  • مهدیس سپهری
  • دیوونه اس اگه زن نگیره
    پاسخ:
    بچس حالا یه چیزی گفته سخت نگیرین میگیره به وقتش :))
    چه بچه ی عاقلی .
    پاسخ:
    :))
  • خواندنی ها
  • قدیم ما چه بازیها میکردیم الان بچه ها چه بازیها میکنن
    :-)
    پاسخ:
    این یه نمونشه:)
  • (ک) (شباهنگ)
  • من تا چار تا میگرم..
    یکی هم بجای اون پسر بچه..
     :))
    محض حنده بود ....باور نکن..
    پاسخ:
    چشم, باور نمی کنم:))
    خخخخخ
    پاسخ:
    :)))
    منم تک میخوام :)
    یعنی زن میخوام در واقع :|

    چرا برا من زن نمیگرن ها چرا واقعا؟؟
    حالا من روم نمیشه بگم اونا خودشون نباید بگن :))
    پاسخ:
    (از ته ته دل)الهی بزودی یه  تک خوب نصیبتون بشه:))

    مهم شمایید شما روتون بشه بگین همه چی حل میشه

    منتظر خبرای خوشیما:)
    خخخخخخ
    پاسخ:
    :)))))
    بچه بیا برو زن بگیر و گرنه اگه بچه دار بشی بچه هات به جای اینکه بگن به جون بابام راست میگم میگن به خاک بابام راست میگم ( اشاره به مردن پدر میکنه ) خخخخ
    پاسخ:
    اشاره ی به جایی بود 
    ممنون:))


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی