رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هدیه من به شما

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ق.ظ





سلام به همه:


چند قدم بیشتر تا بهار نمونده


و حالا هدیه ی من به شما:)


دعا میکنم هر روز 

 

لبتون خندون 


دلتون شاد


تنتون سالم


وقلبتون سر شار از  عشق  به خداباشه


اگه دوست دارین بهم  هدیه بدین دعا 


یادتون نره:)



یا حق


نظرات  (۲۰)

سلام
ممنون. 
ان شاء الله عاقبت بخیر بشی.... 
پاسخ:
سلام:خواهش میکنم

خیلی خیلی ممنونم از دعای خوبتون  
ممنون همچینین
پاسخ:
خواهش میکنم 

سپاس سپاس سپاس
ممنون از هدیه خوبت ولی ایکاش هدیت مادی بود خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
چی بگم والا خخخخخ
  • دینای دیگر ※※
  • یاحق :)
    پاسخ:
    ممنون حق نگهدارتون:)
    شما هم شاد و سلامت باشید ان شاالله

    پاسخ:
    خیلی ممنون از دعای خوبتون

    زنده باشین
  • مهدیس سپهری
  • ممنون
    همچنین
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    سلام 
    انشا الله سال جدید سال پر برکتی براتون باشه.
    آمین.
    پاسخ:
    سلام:ان شاءالله خیلی ممنون از دعای خوبتون

    زنده باشین:)
  • شِمِلـ ــیا
  • متشکرم :)
    همچنین
    پاسخ:
    بی نهایت سپاس:))
  • مهســـــــــــــا ...
  • مرسی همچنین
    پاسخ:
    بی نهایت سپاس:))
    سالی پر از اتفاقات خوب و دوست داشتنی براتون آرزو می‌کنم :)
    و چه عیدی خوبی دادید به همه...
    پاسخ:
     چه عالی پر از اتفاقای خوب و دوست داشتنی.... خیلی  ممنون از آرزوهای خوبتون :)

    متشکرم:)

    زنده باشین
    عید شمام پیشاپیش مبارک :)
    پاسخ:
    ممنونم    مبارک شمام باشه:)
  • پروانه شیخ
  • الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی
    الهی از بلاهای الهی در امان باشی
    مراد و مطلبت را من نمی دانم
    الهی همنشین مهدی صاحب زمان باشی
    دوست عزیزم سال خوبی را برایت آرزومندم
    پاسخ:
    چقد عالی

    ممنون از شما دوست خوبم بنده هم براتون بهترینها رو آرزو مندم

    زنده باشین:)
  • مهنا احمدی
  • چه هدیه خوبی
    ماهم به شما همینا رو هدیه میدیم
    پاسخ:
    ممنونم:)))
    سلام دوست عزیز . ی پیشنهاد دارم که از نظر من به نفع هردوی ماست . چطوره که من تمام مطالب شمارو لایک کنم و شما هم تمام مطالب من رو ؟ اگر موافق هستید یک پیام خصوصی به وبلاگ من بفرستید .                                                                                                                                                   با تشکر
    پاسخ:
    سلام:)))
  • خواندنی ها
  • سلام دوست من
    چه هدیه قشنگ و با ارزشی
    ممنونم
    :-)
    پاسخ:
    خواهش میکنم

    منم از حضورتون خیلی خیلی ممنونم:)
  • فاطمه نظری
  • سلام
    وب زیبایی دارید
    اگه باتبادل لینک و دنبال موافقید باعنوان دهکده ی انسانهای خاص لینک ودنبال کنید بعد بگید لینک ودنبالتون کنم
    پاسخ:
    سلام:نظر لطف شماست

    شما لینک و دنبال میشید

    موفق باشین
    سلام

    زندگیتون پر از خدا 

    این هم هدیه ما
    پاسخ:
    سلام

    خیلی ممنون از هدیه  بی نهایت خوبتون

    موفق باشید
    انشالله که در تمام مقاطع زندگی پیروز و سرافراز باشید
    پاسخ:
    ان شاءالله وهمچنین شما

    خیلی ممنون:)
  • فاطیما کیان
  • پیشاپیش سال نو هم مبارک :)
    پاسخ:
    ممنون سال نو شمام مبارک:)
  • (ک) (شباهنگ)
  • خداوند شما را در پناه خویش شاد و سرفراز بدارد..
    وعید باستانی نیز بر شما مبارک..
    پاسخ:
    سپاس بیکران بزرگوار

    بر شما هم  شروع سال نو مبارک باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی