رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بهترین روز زندگی من

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ق.ظ

   



امروزم را با این اندیشه آغاز میکنم



امروز بهترین روز زندگی من است



زندگیم هر چقدر سخت باشد می گذرد 



 پس  صبر میکنم





 

نظرات  (۷)

  • درسخون گمنام
  • به جاهایی نمیشه صبر کرد :(
    دق میکنی
    نابود میشی :(
    پاسخ:
    اگه صبر نکنیم با بی تابی کردن کاری درست نمیشه مشکل چندین برابر میشه  و  به قول شما دق میکنی و نابود میشی  
  • شِمِلـ ــیا
  • چه پر انرژی :)
    پاسخ:
    ممنون با حضور شما انرژیم چندین برابر شد:)
    روزتون خوش
    پاسخ:
    ممنون و همچنین:)
  • پروانه شیخ
  • بسیار عالی بود.
    من با این متن کاملا موافقم.
    پاسخ:
    خیلی ممنون  برای من خوشحال کننده ست  که شما موافقید
  • (ک) (شباهنگ)
  • صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند..
    هر روزتان بهترین روز باشد...
    پاسخ:
    سپاسگزارم  منم براتون آرزوی بهترینها رودارم
  • (ک) (شباهنگ)
  • صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند..
    هر روزتان بهترین روز باشد...
    پاسخ:
    مجددا سپاسگزارم:)
  • محمد محمدیان
  • به این میگند یه انرژی مثبت برای تموم روزها
    پاسخ:
     برای تمام روزها بله دقیقا مچکرم ممنون از حضورتون

    خوش اومدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی