رفیق خاموش

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من می دانم شما نمی دانید

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ


گفتم :خدایا اگر دوستم داری چرا دعایم را اجابت  نمی کنی؟


گفت:شاید در آنچه دوست دارید برایتان گرفتاری و شری نهفته باشد


 که من می دانم و شما نمی دانید



نظرات  (۱۵)

  • طلبه ای که..
  • سلام

    اجرت با خدا مسلمون.. :)

    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    علیک سلام


    خیلی ممنون :)

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • درسخون گمنام
  • خب خدایا اون شر رو برطرف کن...تبدیل به خیر کن و خواستمونو برآورده کن :)
    انه علی کل شئ قدیر :)
    پاسخ:
    ممنون از نظرات خوب و ارزشمندتون:)
  • مهنا احمدی
  • زیبابود:(
    ان شاالله همه ی دعاهای خوب مستجاب بشه:(
    پاسخ:
     خیلی ممنونم

    ان شاءالله

  • پروانه شیخ
  • بسیار عالی بود
    دوست عزیز چند روزی از شما بی خبر بودم. خوشحالم که دوباره پست گذاشتید :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون

    بنده هم خوشحالم  که همراه خوبی چون شما دارم  موفق باشید:)
    دقیقا همنجوریه
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون
  • پنجره ی خیس
  • باید راضی بود به رضایش...
    سپاس دست خوبم
    پاسخ:
    بله باید راضی بود

    سپاس از حضور شما
    آفرین 
    دقیقا همینگونه ست و ما درک نمیکنیم
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتون بزرگوار
    عالی بود
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون از حضور شما:)
    سلام وب جالبی دارین ممنون میشم سری به سایت ما هم بزنین 
    http://easylessons.ir/
    بعله...
    پاسخ:
    بله  :)
  • Hamid ‌‌‌‌
  • واقعا
    إِنَّ اللّه عَلِیمٌ
    پاسخ:
    ممنون از نظر ارزشندتون
    خدایی خدا بهتر می دونه.
    پاسخ:
    بله:)

    ممنونم از حضور گرمتون
  • درسخون گمنام
  • نظر خوب و ارزشمند منظور خاصی داشت؟! 
    ناراحت نمیشم بگین !
    پاسخ:

    من اینجا با منظور خاصی جواب نمیدم هر نظری چه موافق چه مخالف برام ارزشمنده میخونم استفاده میکنم

    خیالتون راحت باشه  نظرات شما برام ارزشمنده  و هیچ منظور خاصی نداشتم

    خیلی ممنونم بابت همراهیتون:)
  • درسخون گمنام
  • ببخشید :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)

    موفق باشی
    خیلی زیـــــــــــبا
    پاسخ:
    زیبا نگاه شماست

    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی